duminică, 16 noiembrie 2014

Gânduri de campanie

Hai că mai avem niţel şi ne liniştim cu cu alegerile.
A fost o campanie...amuzantă? În continuare, este foarte hilar modul în care se face şi se răspândeşte propaganda, deşi este blamată din toate prţile. Cam ca prostituţia...toţi o arată cu degetul, dar are un succes nebun la public! Să bem ce asta, ce papucii mei?

Un psiholog încerca acum câteva zile să răspundă unei întrebări oarecum de bun simţ: de ce tinerii sunt "de dreapta", în timp ce persoanele de peste 40 de ani sunt "de stânga"? Acum, privind obiectiv situaţia, dacă ar fi să ieşi prin orice oraş şi să întrebi o mie de oameni ce înseamnă "a fi de dreapta sau a fi de stânga", majoritatea arhicovârşitoare nu va fi în stare să răspundă. Pentru că în plan real nu există ideologie, iar procesul se votare are loc pe bază de imagine, frici şi promisiuni. Dar cu toate astea, privind situaţia la general, tinerii sunt de dreapta, ceilalţi de stânga. De ce? Păi...simplu: tinerii au o revoltă înnăscută. Vârsta, ce să-i faci? Bine sau nu, ei sunt mereu contra...nu contează direcţia. Dacă măicuţa bătrână cu brâul de lână ar fi de dreapta, ei ar de stânga. Dacă măicuţa cu brâu e de stânga, normal, ei sunt de dreapta. Restul, sunt vorbe goale.
De aceea, nu este de mirale că mediul online a fost suprasaturat în ultima vreme de mesaje care să susţină dreapta. Unu' scrie, o mie pun pe share...şi iată cum se răspândeşte lumina înţelepciunii!
Aaaa...nu te-ai decis? Păi tu vrei să revină baronii în funcţie? Nu vrei o ţară ca afară? Ai, fii serios şi fă un serviciu poporului: ştii pe cineva pontist, ascunde-i buletinul!


Ce frumos că altfel, susţinem dreptul la vot!

De cealaltă parte, se aruncă cifre peste cifre (care nu reprezintă cine ştie ce progres real) şi frica dezbinării: vreţi preşedinte neamţ, să ne vândă ţara la unguri? A făcut deja alianţa, mâine poimâine trupuşorul ţării va fi spintecat! Noi suntem români, noi suntem români, noi suntem aici pe veci stăpâni! 

Foate, foarte mişto! E un delir total! Am spus de multe ori că îmi plac polarizările astea înflăcărate...de orice parte ai fi, trebuie să îţi ridici în slăvi varianta ta, demonizând-o pe cealaltă. În cazul nostru, orientările politice..mă rog, cei doi candidaţi. 
Acuma, să-mi fie cu iertare...iar vorbesc de Iohannis. Nu că aş avea ceva personal cu bietul om...ci pentru că din principiu, mă cam feresc de manifestările politice; nici la tv nu prea mă uit, ce să zic? Nu ştiu Ponta ce-a făcut şi cum a dat cu propaganda-n popor, dar Iohannis a intrat peste viaţa mea complet! Deschid mailul...pac! Mesaje de susţinere Iohannis! Pe facebook e o nebunie generalizată, zici că mâncăm, bem şi respirăm Iohannis! Merg pe stradă, calc în Iohannis, cu mufa pe te miri ce cartonaş, carnonel, punguţă şi ale hârtii! Intru pe poartă, îmi pică în cap...aţi ghicit! Afiş cu Iohannis! Deja am fobie! Dacă mai continua campania asta două zile, mă bagam la tratament antistres, că nu mai pot! Când deschid şifonierul, BAUUUU!!! Deja intru în panică...tre să-mi sară Iohannis în cap de după vreo haină! Nu mai poooooootttt!!! O iau cu capu' peste dealuri, să-mi trag pălmi!!
Dacă supravieţuiesc până mâine, deja mă simt veteran de război, complet indiferent la orice! Ca lemnu', butuc frate! Apa trece, pietrele rămân! No, io-s piatra!

Deocamdată râd...cum aş putea să nu o fac? La 25 de ani de la revoluţie, cea mai importantă temă de campanie este lupta anticomunistă! Şi culmea, dusă de cine? Tineretu', frate! Mulţi nici nu erau măcar proiectaţi când l-au împuşcat pe Ceauşescu, da' să-i vezi acu' ce înflăcăraţi sunt lupta anti-roşii...te-mprăştii de râs! Furia Roşie Turbo NU, Saber Rider and the Star Sherrifs DA! FCCCIUUUUUU!! (ăsta-i plesnetul de bici)



E cam ca-n reclama aia în care un copil de 3-4 ani cântă la melc: "Mec, melc, codobelc, scoate coarne boureşti şi te du la baltă, şi bea apă cu nitriţi". Acuma, întrebarea firească: ce ştie un boţ cu ochi (că dacă-i zic rahat cu ochi, e urât) ce-i apa cu nitriţi? C-apoi vorba 'ceea: nu ştiu ăia de-au trecut printr-o şcoală, în puii mei! Dar nu contează, aşa se spune, aşa facem! Şi asta-i propaganda...Dar suntem complet împotriva ei! Şi complet mai luminaţi decât prostimea care votează după principiul "pare de trebă".



La fel cum se duce vorba cu stângacii proşti, care votează pentru 5 lei pomană la pensie, sau o sticlă de ulei în dulap. Tare, ce să spun! Bine că votează dreptacii pentru 150 de lei, să aibă şi gura lor de-o bere! Nu vrem Mickey Mouse, noi vrem Santa Klaus! Iar Santa nu există, în puii mei! În condiţii normale, afli asta de pe la 5 ani...
Da' se-mpunge cu degetul în direcţia opusă! Comuniştii,  HUOOOO, care fac şi dreg!!! 
Şi-apoi urmează finalul apoteotic: România lucrului bine făcut, pentru o viaţă decentă! Adică, mai concret?? Nu contează!! 
SĂ TRĂIM --- BINE! 

Minunat! 
Doamne ajută, bine că se gată cu nebunia! Iar ce-o mai fi de mâine, 'om vedea...   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu