marți, 24 aprilie 2012

Suspensie dadaistă

...pentru că şi nimicul este o formă a artei.

Cred că m-o pălit astenia de primăvară în moalele capului. 

Vama veche - Nu am chef azi
   
 Asculta  mai multe  audio   rock

Mi s-a luat cu toate, nu mai am chef de nimic. 
Sunt sleit de puteri. Mă chinuie o sfârşeală metafizică dublată de melancolie epuizantă. Fiecare celulă a corpului din dotare se sparge cu pocnete de durere şi sânge cald.. Mi-e silă să mă înfurii, să râd, sau să plâng. Nu mai vreau nimic, nu mai sper nimic, nu mai visez nimic. Realitatea se îndepărtează constant de mine; sau poate eu sunt cel care mă îndepărtez de ea? Sunt prea obosit să-mi dau seama, prea istovit să mai gândesc. 
Nu mai pot să simt nimic, mă simt golit de sens. De fapt...nu mă mai simt deloc. 

Sunt ca un punct fără formă. O masă lichidă aruncată aiurea, care nu mai atinge pământul şi doar pluteşte în absurd. Se disipă, se împarte în secţiuni subatomice de nihilism şi ilogisme . 

Pur şi simplu, nu am chef. 
Şi când te gândeşti că ieri a fost atât de mişto! 
O oază într-un deşert...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu