duminică, 25 martie 2012

Pilula de a doua zi

...Update la sucire

Mi s-a spus că am exagerat în reacţii. Probabil...când un râu se umflă, el vine năvalnic - nu curge ca la robinet. Oricum ar fi, mi se cam rupe. Totul e relativ: depinde cum înţelegi; ce înţelegi şi pe ce pui accentul.
În plus, am tratat vreo 4 filoane diferite. Sfârşitul rămâne deschis...

...Deşi la partea cu menstruaţia am fost uşor cam măgar - şi mi-a plăcut ipostaza. Iha!


P.S.: Provocarea la duel rămâne în picioare Numa' nu vă înghesuiţi aşa, că mai trebuie să şi respir
        PUSSIES! >:p

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, tocmai am primit o viză pe perioadă nedeterminată. :D

      P.S.: Mutant and proud.
      Praised be The Lord! Hallelujah!!

      Ștergere
  2. Vezi sa nu ajungi asa:

    http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/49/77/collegehumor.d589ead41cc82d5041988b8a50cacde1.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici o şansă, măi dragă...eu folosesc ambele mâini (deodată). :p

      Ștergere