joi, 23 februarie 2012

Mi-am pierdut minţile?

Întâmplarea a făcut ca astăzi să acult la radio "Hero", a lui Enrique Iglesias. Frumoasă melodia, uitasem cât de mult îm plăcea. Mai ales finalul videoclipului, care a fost într-un fel de mare fel!
A trecut mai mult de juma de zi de atunci...ore în care mi-a umblat prin creier un singur vers al cânticului: "Have I lost my mind?". Titul postării la asta face referire...însă l-am consemnat tradus, deoarece am citit recent că ar fi frumos să nu mai folosim atâta engleză în exprimare - mai ales că avem corespondent în limba română pentru aşa ceva. Deci, încerc doar să creez o mică bucurie cuiva.
Oricum, indiferent de limbă, întrebarea rămâne: "Mi-am pierdut minţile?"



P.S.: După ultima postare, nu ştiu ce să mai zic....

6 comentarii:

  1. Mie imi place cum canta Ian de la Smosh "Hero"

    "Aaaaaah can be your hero baaaaaybyyyyyy....
    And that's all I know!"

    =))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta înseamnă da? Aşa ziceam ş eu...mă bucur că mă aprobi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-am zis eu si ce-ai inteles tu. Nu, eu am comentat off-topic.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)I do , i do , i do............
    Mi-ar placea sa mi pierd mintile din nou...nou...nou

    RăspundețiȘtergere