luni, 20 iunie 2011

Ciocu' mic, publicitate - part II


Noul Mennen Speed Stick Waterproof: protecţie eficientă chiar şi după contactul (ooooo) cu apa!! (ăăăăăăăăăă)

Întrebare de 1000 de puncte:
După ce te termini de ieşit din piscină, cum faci diferenţa între udeala de la apă şi transpiraţia de la organism? O miroşi? O guşti?? Ce e incolor, inodor şi insipid e apă, ce e incolor, sărat şi duhneşte ca un hoit e sudoare??

Şi oricum...După ce ai aburit toantele cu cascatoriile tale scufundace, nu e mai eficient să-ţi faci dracu' un duş, decât să te spoieşti la axilă cu parfum?? Să-mi trag pălmi, asta e la fel ca la inventarea pampers-ului: în loc să schimbi, în pana mea, un scutec răhăţit şi puturos, specialiştii caută de zor materiale care să absoarbă putoarea. WTF?????
Observ din ce în ce mai des că omenirea are tendinţa de a gela căcatul şi ai face moţ, când mai igienic este să îl elimini prin spălare. Mă crucesc, dar nu pricep, neam! (cred că am procesorul virusat, clar)

Stai, să o iau de la cap, că poate sar amănuntul cel mai esenţial; las şi treaba cu piscina, că nu toţi au bani de aia. Deci:
Umblu pe stradă, parfumat, cu freza-n vânt şi mers în reluare - ufffff-uffff-ufffff. În jur răspândesc miros de levănţică, păsăricile se opresc să îmi soarbă aroma. Nu transpir. De nicăieri, cineva îmi toarnă în cap o găleată cu apă - Care-ţi gâţii mă-tii...nu, nu cu d-astea, că-s bine-crescut...uuuuuusssssssaaaaaaaaa...coafura rezistă!
Băga-mi-aş, am încurcat reclama!!!Rev-rev-rev.
Merg pe stradă...ufffff-uffff-ufffff...găleata cu apă în cap...fără obscenităţi...M-am udat fleaşcă; dar în continuare nu transpir, PENTRU CĂ AM DEODORANT JMECHER, BĂĂĂĂĂĂ!!!!
Aşa?? Sau cum, că nu-mi ies scenariile!!!

De ce mi-ar trebui antiperspirant subacvatic, în condiţiile în care s-au inventat metode de contracepţie :D mult mai simple?
Ştie cineva?? Anyone??? (Echo...echo...echo...)

4 comentarii:

  1. =))))) Insa pe mine ma framanta altceva: cum face Deodorantul Mennen diferenta dintre apa si transpiratie? E ca detergentul ala "inteligent"? Si cand te scufunzi se creeaza doua viduri de aer in dreptul subsuorilor - ca tine apa la distanta... zi-mi si mie ca tu te pricepi mai bine la fizica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeah, right! Am rămas în urmă puţin cu noile descoperiri ştiinţifice, geo-morfologice şi de sintaxă. Cred că ar trebui să întrebăm un expert...

    Totuşi, părerea mea ar fi că şmenozeala asta de unguent ştie diferenţa între concav şi convex, adică îţi face subbraţ care "ţine apa" sau "o lasă să curgă".
    Ar mai fi o explicaţie cu ajutorul densităţilor: îşi face integrale de volum, măsoară presiunea şi temperatura, apoi îşi calculează densitatea în consecinţă.
    Ceea ce e mult peste capacităţile mele, deci da...se poate spune că e inteligent (chiar geniu în comparaţie cu alţii). :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vremuri traim noi, in care propriul tau sprei e mai inteligent decit tine. Ce sa mai zicem de telefoane...

    RăspundețiȘtergere