luni, 24 ianuarie 2011

"Ia de la Băsescu!" forever

"Preşedintele Traian Băsescu a avut dificultăţi în susţinerea discursului prilejuit de Ziua Unirii Principatelor. Încă de la primele cuvinte rostite, şeful statului a fost huiduit de mai mulţi oameni adunaţi în Piaţa Unirii din Iaşi. Aceştia au fluierat şi au scandat "Jos Băsescu!" sau "Hoţii!" pe tot parcursul cuvântării."
http://www.antena3.ro/

"Bună ziua şi la mulţi ani!" SĂ TRĂIŢI BINE! HUO, HUO! BANDITUL, HOŢUL, DEMISIA!!! IEŞI DIN ŢARĂ, JAVRĂ ORDINARĂ!!
Nu, nu, nu, nu, nuuuuu...staţi în ţară, Mr. President!! Dar poftiţi...doriţi o pernulă, să vă stea băsescul pe moale? Ce vă pofteşte sufleţelul? Un trabuc, ceva? N-avem noi Monică, dar...poate vreţi să vă manipuleze o Elenă? O punem să poarte pantaloni, ca să nu fie probleme cu rochiţa!Spuneţi, nu vă sfiiţi!

Şi acum îmi răsună în urechi vorbili unei vecine pătrunse de spiritul portocaliu: "Mă duc, maică, să votez cu domnu' Băsescu! Doar el poate salva ţara din ghearele comuniştilor! Vrei să vină securistul ăla de Iliescu şi să ia frâiele puterii? Doar domnul Băsescu ne poate salva, slăvit fie pe veci în nume! Cum, se poate?? Domnul Băsescu ne reformează, ca să scoată ţara asta din mizerie. El se luptă cu Sistemul, bine le zice la lichelele alea de comunişti, care fură din bugetul ţării! Mogulii ne distrug! Mogulii ne duc în sapă de lemn! Domnul Băsescu este ultima noastră salvare! El taie averile bogaţilor şi dă la săraci!"
No, şi acum "Hoţul, Demisia??". Stai aşa, că nu-i aşa! Aţi vrut tăieri, luaţi de vă săturaţi. "Ia de la Băsescu". Cum, nu mai vreţi? Da' ce s-a întâmplat cu cohortele de pensionari care rupeau porţile secţiilor de votare, ca nu cumva să rateze Fiul Neamului încă un mandat de stăpânire?
"Hoţul!! Banditul!!??" Prin 2009 parcă mă aflam şi eu pe aici-şa pe la coteţul mioritic. Când poporul s-a exprimat în voinţă, nu ţin minte să fi existat cordoane de mascaţi cu mitraliere în mâini, lângă cabina de votare; din ce îmi aduc aminte, parcă nu a stat nimeni cu săbiocul la gâtul cetăţeanului, ca să ştampileze pe cine trebuie. Poporul a ales, acu' poporul să tacă dracu' din gură şi să lustruiască măciuci!

Băi, că mă-nvervez! Zice Gloriosul că trăiţi bine? Nu câr-mâr, că vă câr-poc! Ce-i asta! Unde vă credeţi aicea?? BĂ, ZICE SAU NU ZICE??? Deci dacă aşa spune, aşa este! "Eu sunt frate, tu mi-eşti frate, în noi doi băsismul bate!". Punct şi gata! Noroc cu Cârmuitorul, băi neaviniţilor, că voi nu sunteţi în stare să vă conduceţi viaţa! Beliţi ochii în portofel, dacă vreţi să vă vedeţi pensiile mari! Ei, în mă-sa pă gheaţă! Dar cum este posibil aşa ceva?? Vă pune comuniştii să huiduiţi şi voi prestaţi întocmai şi la timp, ca o turmă de bovine bolânde? "Huo, HUO", doar atâta ştiţi! La muncă, băi cerşătorilor care trăiţi voi pe spinarea lu Stat! La muncă, nu la întins mâna!
Iete dom'le, unde se propteşte reformarea naţiei! O ţară de mămicuţe, bebeluşi, asistaţi sociali, pensionari şi milogi, nu merită nimic! Noi nu îl merităm pe Luminăcios! Voi, băi ăştia cu gura mare, nu îl meritaţi pe acest adevărat Apollo al naţiei - ce-i drept, îl ajută şi chelia pentru acest rol! Tătucul a crescut la sân nişte vipere! Scârbelor!Nu v-ar fi ruşine să vă fie!

Ia! Şşşşşşşşşşşşş....vreau să aud! Fluierături, huiduieli, urlete de disperare; ochi injectaţi de ură, neputinţă, gemete de foame, horcăituri. ASTA-I MUZICA CE-MI PLACE! Concert din muzică de Bach, ce mai la deal, la vale! Tribul ăsta preistoric merită făcut fărâme, risipit în cele 4 vânturi apoi dezinfectată atmosfera, ca să nu rămână nici o urmă de posibilă contaminare!
Dacă, Doamne fereşte reuşesc ăştia să îl suspende pe Băsel, eu mă duc îmi îndes ştampila în mufa lui. Poporul merită! Poporul a ales, acum să suporte consecinţele.
Am auzit întrebări de genul"în 2005, domnul preşedinte era pe val; acum este huiduit. Cum comentaţi??" Băi nene, voi sunteţi cretini?? Lasă 2005...numa' acu' 1 an şi niţel lumea se călca în picioare ca să fie alături de Luptăcios! Ce 2005? ACUM 1 AN, în pisicii mă-sii! Şi labil psihic de erai, nu te răzgândeai aşa repede!

"Unde-s banii din pensioara mea??"
"Hă, hă, hă, i-am dat la Sănătate!".
SUPERB. Pişă-te pe noi, gurule! Integrează-ne în Absolut!

Un comentariu: