miercuri, 13 octombrie 2010

Pohta ce-am pohtit

Băi, deci eu când zic ceva, nu mă joc! Dacă eram Mama Omida altoită cu Baba Vanga (noua clarvăzătoare a Bulgariei, propovăduitoare de sfârşitul lumii), tot nu o nimeream aşa de bine! Deci eu când spun că nu există credinţă mai mare pe planetă decât a acestui neam ostoit de mici şi de berule, nu glumesc!



Mda...drăguţ. Însă, ca posibil enoriaş ascultător, cred că subiectul este abordat prea superfiicial, ţinînd cont de vastitatea lui. Nu s-ar putea ca eventualii psalmi ce vor urma să se concentreze mai mult pe figurile principale din Scriptură?
Una peste alta, eu aş acorda 6 cu felicitări pentru această timidă încercare de aprofundare a trăirii religioase. Aştept cu nerăbdare alte compoziţii mai reuşite, care să conţină şi referiri la "duşmanii mei", "valoarea mea", "gagică şmecherită şi periculoasă", "tupeu", "invidioşi", "tânăr şi frumos şi norocos", "talent", "şeful miliardelor", "băiat de băiat" şi alte laitmotive ale acestui minunat gen muzical.
Se poate? Please-please-pleaseeeeeeeeeeeeee....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu