vineri, 17 septembrie 2010

Băsescu - Ultima ta speranţă!

Mi-e greaţă de această ţară. Orice s-ar întâmpla eu nu mai am ce comenta, pentru că totul mi se pare normal. Acesta este neamul tuturor calităţilor rele! Landul de ciois şi grădina carpatică a tuturor dobitocilor!
Acum căteva citisem o ştire despre unul care, la doar 24 de ani avea 30 de bolizi de lux ; iniţial am crezut că e vreun plod de rege asfaltic, dar…SHIT ŞI FUCK!! Cică era vorba dăcât dă fiul unui arab multimiliardar!

Începe şcoala…şi? Aceleaşi discuţii interminabile despre magazii dărăpănate în care elevii participă la cursuri, aceleaşi coteţe de cabinete medicale în care nu găseşti o aspirină, aceleaşi cocioabe de săli de clasă pline de igrasie şi şobolani, care nici măcar nu sunt de ajuns.La nu ştiu ce spital s-a găsit un sugar cu suzeta lipită de gură, ca să tacă dracu’ şi să nu mai orăcăie ca disperatul; aleşii poporului se uită la meci, în timp ce votează (chipurile) creşterea punctului de pensie şi vârsta de pensionare; viermii manelişti sunt loviţi de diaree, că vor fi şi ei împozitaţi, începînd cu Paştele Cailor; EBA e pe locul 3 în topul celor mai influente femei din lume care susţin legalizarea drogurilor uşoare. Să fiu bucuros că avem aşa o culme de neamului? Ce aţi vrea să comentez?? Să legalizeze în Mama Nebuniei ce-or vrea, că se găsesc destui cretini care să crape prin boscheţi, de la supradoze.
Nişte bătrâni au făcut pe bunii samarineni cu nişte unii şi au zis să le schimbe 10000 de euro. Chestia e, în urma tranzacţiei ce trebuia să le asigure un loc în Rai, s-au procopsit doar cu o borsetă ce conţinea un săpun. Aşa, şi?? Dacă au fost proşti, ce voiau să li se întâmple?? Bine măcar că s-au ales cu săpunul, că putea să ăşi bată ăia joc de ei şi să le dea o borsetă goală! Atunci ce mai ziceau?? Nu scrie la Carte să-i mulţumeşti Domnului şi pentru mult şi pentru puţin?? Iată puţinul!

Sincer, eu nu mai pot cu retardaţii. Nu mai am ficaţi să vomit, la câtă scârbă îmi provoacă ograda asta purulentă, care cică-i ţară de vieţuit! Hai măi, în care dimensiune se întâmplă asta?? Că în asta în care trăim, dacă era ceva de bine vedeam şi eu, că nu am orbul găinilor!
Dar, vorba unui om simplu de pe stradă, portocaliu până-n fundul colonului:
“Haideţi să nu disperăm! Haideţi să gândim pozitiv, să avem încredere! Domn Băsescu şi Domn Boc sunt cei mai buni conducători pe care i-a avut ţara asta în toată istoria ei, însă suferă şi trag din greu de pe urma nenorociţilor de comunişti; degeaba îl acuză pe Domnul Boc, de vină pentru dezastrul actual este numai Iliescu şi şlahta lui de jivine securiste. Domnul Băsescu ar vrea el, săracul, să se lupte cu mafioţii dar nu poate de Iliescu. Năstase şi Iliescu NE-AU DISTRUS! Ponta ăla e băiat deştept, da’ tot comunist e! Stalinist pur! Pe ăştia vreţi să-i votăm? Domnul Băsescu nu este de vină! Şi stai să vezi cum comuniştii vor să ajungă din nou la putere! Proştii merg cu Iliescu şi ciuma roşie, deştepţii cu Băsescuşi trupa lui de şoc! Ia să vezi tu cum, de la anul....sau nu! Domnul Băsescu mai are de tras încă vreun an de pe urma comuniştilor...deci din 2012, când se vor face simţite efectele reformelor Domnului Boc, ia să vezi cum dă gloria peste noi şi începem să trăim mai bine! Deja s-a anunţat că salariile se vor mări de la anul, iar pensiile vor creşte! Nu au votat aleşii creşterea, dar Domnul Băsescu va găsi o cale...doar a promis! Să ştii că eu am încredere şi ţin la Domnul Băsescu, când îl văd cum vorbeşte el cu ţăranii oropsiţi, îmi dau lacrimile de înduioşare! Doamne...dă să nu mai voteze cretinii cu Iliescu! Dă-i sănătate Domnului Băsescu să se lupte cu neisprăviţii comunişti şi Mulţumesc că nu l-ai lăsat pe Domnul Boc să abandoneze şupta cu tălharii!”

Aşa că nu disper. Ce prispa mă-sii de motive aş avea să disper?? Oricum, am trecut demult de faza asta. “În impul mandatului meu” s-a întâmplat un rahat pe băţ, dar “în timpul la al doilea mandat al meu”….eiii? Nu sună apetisant? Mai sexy decât Adelina Vârciu şi Bianca lu’ Bote la un loc!

Deci îmi iau inima în dinţi, (o mestec puţin, de antrenament) şi gândesc pozitiv: poate crăpăm toţi, până la iarnă!

2 comentarii:

  1. Asta-i cea mai tare tara, in care cei de la opozitie sunt de vina pentru ce fac aia de la futere.. ups adica putere!

    Oricum, am gasit ceva ce sigur te va amuza:
    http://romanika.eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...ador ţara asta! Cred că dacă mă năşteam în Botswana îmi era mai bine (cel puţin era mai cald ca aici)!

    RăspundețiȘtergere