sâmbătă, 7 august 2010

Panaramă cotidiană

Răsfoiam plictisit site-urile de ştiri, pentru a afla ce se mai întâmplă prin încercarea asta nereuşită de ţară şi...nimic neobişnuit: nişte idioţi plini de adrenalină şi distracţie au vrut să facă ei cascadorii ca-n filme şi le-a venit ideea să sară unul peste altul cu jet skiul pocnindu-se grav la diblă, unul dintre ei fiind apoi internat în stare stare gravă (Deci cum aşa ceva? Spuneţi voi, CUM AŞA CEVA? Ăştia au tras aurolac la lindicul gânditor? Cum papucii mă-sii să vezi cascadorii ÎN FILME şi să le copiezi aşa, ca o maimuţă?? Dacă ar şti oligofrenii noştri de tineri doritori de distracţii câtă muncă este în spatele unei asemenea cascadorie, câtă pregătire presupune, câte calcule, şi-ar băga picioarele în ea de săritură! Ăia ştiu la milimetru ce urmează să se întâmple, nu s-aruncă aşa ca orbii-n muşuroi, să facă rahatul praf! Da retardaţii de la noi ce să gândească? Lasă băi, că merge-aşa!), o retardată s-a aşezat în mijlocul străzii la intrare în Mamaia blocînd circulaţia (dacă eram eu şofer, pe cuvânt că o făceam poster pe asfalt, nu alta), ţiganii se păruiesc între ei cu ce le vine la mână, Boc se estimează în termene de predare a şoselelor, fosta Bianca lu' Bote se duce la doctori să o scoată ei din depresia prilejuită de despărţirea de Bote (dar Vârciu?? Adelina Vârciu ce a mai făcut azi???)...nimic, chiar nimic ieşit din tipar. România îşi tărăşte traiul şi divele de pe o zi pe alta. Dar stai! Ce-au făcut cretinii ăia la Neptun???
În fine...nimic neobişnuit, cum am mai spus. Retardaţi pe bandă rulantă, cum îi şade bine acestui neam execrabil!

Dar mi-a atras atenţia o ştire mică...Nu că ar fi fost vreun articol de geniu pe care îţi trebuie o viaţă de om să-i desluşeşti înţelesurile, ci pentru că am răs ca un descreierat, până m-a durut burta. Deci povestea stă în felul următor:

"Cătălin Botezatu şi-a făcut ochi dulci cu o blondă la Istanbul"
http://www.cancan.ro/

Ce şi-a făcut măă?????? Parcă expresia era "a face ochi dulci, nu "a-şi face ochi dulci"...dar probabil am rămas eu în urmă cu ştiinşa şi nu mai sunt în tendinţe cu vremurile actuale.
Dar ne abatem de la subiect; deci ce şi-a făcut ăsta?? Şi-a turnat zahăr în ochi, peltea de păpădie sau fructoză conentrată (se ştie că fructoza este cea mai dulce substanţă, socotită drept etalon din acest punct de vedere)??
Băi, eu ştiu că ochii sunt socotiţi a fi ferestrele sufletului, dar chiar aşa?? Să-i spoieşti cu zahăr, sperînd să faci conţinutul mai luminos?
Şi hai, a făcut-o, a făcut-o; ce e făcut, e bun făcut. Dar cum şi-a dat seama când să se oprească, cum a stabilit că ocularii i-au ajuns la concentraţia dorită de dulce?? A mers la noroc, sau i-a măsurat cu zaharimetrul?? I-a luat prin comparaţie cu alţi ochi??

Oricum, foarte tare, frate! Şi eu vreau! Nu-mi spune Nea' Chilot cum şi-a îndulcit felinarele??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu