marți, 10 august 2010

Porţia zilnică de imbecilitate



Nu ştiu ce să spun, dar când esti atât, dar ATÂT de imbecil, ţi-o cam iei în bot.
Ce dracu căuta asta să streacă strada fără să se uite nici măcar o secundă în stânga sau în dreapta?? Dacă ar fi fost semafor mai avea o scuză (deşi nici asta prea solidă), dar aşa.... Fiind pe trecere, o apăra dracu' de dezaxaţi teribilişti, doar pentru că ea e gospodină ŞI MAMĂ?? I-a luat cumva mă-sa şosea să se plimbe ea, bleanca-bleanca cu căruciorul?? Traversa ca o vacă în călduri, care abia ce îşi zărise taurul şi nu-l scăpa din ochi, de frică să nu o înşele.

Deci băi tăticule, eşti pe zebră, dar mai uită-te şi tu în mama mă-tii să nu vină un descreierat să te împrăştie pe asfalt, ce pana mea?? Asta se ducea ţeavă la punct fix, de parcă nimic nu mai exista pe lume.
Repet, aşa i-a trebuit, încă mai rău trebuia să păţească că poate o învă-a şi ea să belescă ochii când e în mijlocul carosabilului.

Bine că a scăpat teafără copila aia, că ea n-avea nici
o vină că e mă-sa dobitoacă.


P.S.: O ador pe mamuta aia handicapată care e mamă de profesie şi făcea căcatul praf, strângînd un gât pănă la bulbucarea felinarelor. Înverşunarea din vocea ei, felul cum îşi imagina ea că stânge din pumnişori a revoltă, mă amuză teribil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu