miercuri, 28 iulie 2010

Amurg violet

Udrea îşi face alt slogan pentru promovare turistică: "Explore the Carpathians" şi ceva cu grădină, parcă. Ăla vechi cu "landul de ciuciu" nu mai e bun, că nici dracu' nu vine în vacanţă pe olaiurile mioritice. De ce ar veni?? Să tâmpească de nervi în trafic?? Să îşi bage...coada! În jegurile noastre de hoteluri?? Lasă băi, că e tare sloganul, ce mai vrei condiţii?? Băgăm şi nişte indicatoare 3D spre nişte locaţii în care oricum nu poţi ajunge decât cu autopingeaua şi gataŞ tară înfloreşte, fiecare persoană de pe lume face pelerinaje la Românica, mai ceva ca la Mecca!

Mai acu' ceva vreme, pe toate programele îl dădeau pe infamul, odiosul care a vândut oribila otravă Mădălinei Manole. Se făcea caz de parcă ăla i-a îndesat-o pe gât, iar acum fiindcă s-a găsit criminalul, Mădălina o să se scoale din sicriu mai ceva ca Pasărea Phoenix din propria-i cenuşă şi o să ne triluliască "Fată Dragă" pe 2 voci.

Dînd timpul şi mai înapoi, aflăm că guvernul nu mai are o leţcaie şi de la anul ar putea să plătească salariile şi pensiile raţionalizat. Drept urmare, toate lumea a orăcăit că Luminăciosul se pregăteşte să împrumute iar bani de la F.M.I.. Aşa, şi? Mă doare-n moalele cotului!

Ufff...un curcubeu de întâmplări care îmi întoarce stomacul pe dos. Nu se mai termină odată??
Mie silă, mi-e scârbă şi nu mai suport! Mi-e lehamite de jegul ăsta mioritic şi de tot ce ţine de el, cum e el ridicat la rang de artă şi cum se făleşte toată lumea cu el, de parcă ar vreo bijuterie ce rupe gura târgului. Îmi vine să vomit! Serios! Singurul meu regret e că nu sunt în stare să plec de aici, că nu voi fi niciodată în stare să fac asta. Ţărişoara asta a devenit mult prea strâmtă pentru mine şi mă sufocă ca un giulgiu plin de murdărie şi sânge! Tifonul stropit cu spirt mă arde pe gât, praful, acel praf omniprezent din orice oraş îmi inflamează fiecare celulă. I need air, pentru Dumnezeu! Ştiu că respiratul e opţional, dar nu m-am făcut eu aşa, cu de la mine putere! Am ajuns să mă bucur urmăresc jurnalul de la ora jurnalul de la ora 5, deoarece gândesc optimist şi vîd partea luminoasă a lucrurilor: "La dracu', un român mai puţin pe lume". Nu conează că a fost călcat de tren s-au a încurcat sticla de cianură cu aia de ţuică, important e rezultatul şi eficienţa în eliberat pămâmtul. "Noi vrem pământ...!!!"; "Ei, dacă-l vreţi aşa muult, luaţi-l şi spălaţi-vă pe cap cu el!Da' să fie clar....dacă vă transformaţi în moroi, vă scot inima şi îi dau foc, apoi beau cenuşa cu vin, ca să nu îmi mai tulburaţi liniştea! (cum am văzut eu că se face, într-un reportaj despre credinţele de căpătâi ale conaţionalilor)"

Fără voia mea viaţa mea a luat o turnură de căcat, aşa că nu mai sunt sigur de viitor. Viitor am zis?? Ce, am tâmpit la creieri?? Nu mai sunt sigurnici măcar pe prezent, d-apoi pe ceva ce nu s-a întâmplat încă! Şi mi se rupe din cotor! Ce-o fi, o fi! Nu mai am nici o aşteptare, nu mai am nici o speranţă, am curaj să îmi pun capul că nimic bun nu se va mai întâmpla! Nu că ar avea ce să se întample, adică...
Ce dracu'?? Dacă ar reuşi toată lumea, am fi şi noi o naţie de succes, nu o infecţie plină de succesuri şi jegoşi de manelari împuţiţi!! Am fi un popor, în puii mei, nu o adunătură de retardaţi care fac întrecere la cretinisme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu