luni, 14 iunie 2010

Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă

"Geanina Varga este sobră la ştirile sportive de la Prima Tv, dar e sexy în pictoriale. La începutul carierei în tv a pozat pentru Playboy."
[Click Tv, 11.06.2010]

Mda...iar eu la începutul carierei preoţeşti, am dat o raită pe la curve! Ce dracu' o avea sula cu prefectura, nu ştiu...da' dacă asta aşa şi-a început cariera, ce să mai zici?? Sunt eu oare vreun Gică Contra, să nu îi recunosc sobrietatea talentului cu care a înzestrat-o Mama Natură (şi bisturiul chirurgului) şi să judec??
Oricum, pun pariu că şi-a demonstrat cu prisosinţă cunoştinţele de jurnalistă feroce! A dat probe orale de i-a uluit pe toţi cu virtuozitatea oratorică de care a dat dovadă! (Dăăă...logic, bei! Că doar nu degeaba au pus-o ăia să dea din gură, ce naibii!!)

Una peste alta...no comment! Ce pisici să mai zici la atâta căpiţă doldora de har?

2 comentarii:

  1. bai, bine ca ai corectat, ca pare-mi-se ai scris din greseala Gianina Vergu. e uman sa gresesti, funny era ca eu tocmai ma pregateam sa intreb daca e vreo legatura cu melania mandas :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ştiu să fi corectat sau scris greşit, pt că nu am mai intrat pe blog exact din momentul în care am terminat de postat, ieri seară.

    La început am crezut că te referi la postarea precedentă, că mă luase cu ameţeală când am dat peste un fragment unde greşelile de tipar (sau de mâini...că doar cu alea scriu) erau puse în rastel. :D

    Ufff...ce să mai zic?? Mi-a trecut glonţul pe la ureche!

    RăspundețiȘtergere