sâmbătă, 22 mai 2010

Instantaneu mioritic

Sunt tânăr doritor de distracţie (sub acoperire) şi imit un vamaiot fleşcăit nu pe plajă, ci pe canapeaua din sufragerie. Nu ştiu ce dracu' iese sau dacă mă crede cineva, dar mă străduiesc... La fel de tare cum mă chinui să nu crăp de râs după raita zilnică pe site-urile de ştiri.
Deci ce puii mei să mai comentez??
- Să zic că nu există nici o explicaţie logică pentru care "să iei atitudine" în mijlocul străjii, deoarece susţii ceva sau altceva??
- Să o mustru pe Udrea că nu se gândeşte să schimbe denumirea de Micul Paris cu Mica Veneţie (deşi comparaţia asta este puţin cam forţată; e ca şi cum ai asemăna un atelaj cu un Lamborghini)??
- Să mă minunez de eternele flori ale purităţii tinereşti care se smardoiesc din greu pentru un div, neluînd în calcul că de-a lungul vieţii vor schimba mii??

Sunt acelaşi şi aceleaşi lucruri, care duc la aceiaşi eternă concluzie: avem izvor de retardaţi p-aicilea-şa prin ţărişoară!

And now, Ladies and Gentlemen, without any introduction, I give u THE LAND OF CHOIS!!! COME TO ROMANIA...


[Funny Romania]

Concluzia?
Moni Columbeanu are chiloţi!



C-ya nxt time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu