marți, 25 mai 2010

Cele mai serioase lucruri se spun în glumă

"Eram sub influenţa băuturilor alcoolice când am zis ca pensia minimă să fie 500 lei"

Eu nu cred că a fost doar banc în stil băsist. De ce mai multe ori, adevărul este atât de neverosimil încât pare glumă...mai ales dacă emanaţia (verbală) este urmată de hăhăitul inegalabil. Totuşi, cam cât creier poţi să ai să spui aşa ceva, fie păcăleală sau adevăr?? Deci mâine poimâine mă aştept să ne iasă Cârmaciul şi să zică că era drogat când a slobozit memorabila urare "SĂ TRĂIŢI BINE!", avea priaprism acut şi îl durea bompresul de dorinţă când a întins-o pe Udrea peste ministere (de, acum cât e el de Glorios Neîmfricat, ochii văd iar inima cere - nu prea îmţeleg eu ce, dar în fine...eu nu înţeleg multe taine băseşti), sau că prizase otravă de şoareci când a zis că am nu suntem afectaţi de criză, apoi că suntem da puţin, apoi că suntem da ieşim repede, apoi că am şi ieşit.

Ştiu că halberele te menţin în formă, dar am şi eu o mică întrebare: dacă un om nu se poate abţine de la şpriţăluială nici în timpul serviciului, înseamnă că avem la cârma ţării un beţivan ordinar??

P.S.: Deocamdată a recunoscut doar treaba cu drink-ăleala. Lasă-l încet, că varsă tot...

4 comentarii:

  1. priap is the language of priapulins -http://starwars.wikia.com/wiki/Priap ahahaaaahaaaahhaaaha lmf ass condeesc off :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci extratereştrii ăia au fost inventaţi de o femeie care poftea după virilitatea maximă. Pe sistemul "cine nu are bătrâni, să-şi cumpere", aia a făcut "cine nu se satisface să inventeze".
    Dar îţi dai seama că deja nu i-a mai ajuns întreaga rasă omenească, dacă a trebuit să-şi creeze nişte alieni??

    RăspundețiȘtergere
  3. adica de 2 ori? si priap, si ca sa fie clara ideea si sufixul -pulins! =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi a fost super-ofertă de sărbători: 2 la preţ de 1.

    RăspundețiȘtergere