sâmbătă, 17 aprilie 2010

Odioasa entitate


4 Condeera's happiness

Notă: În cele ce urmează nu încerc să afirm nimic, nu construiesc nici o teorie a conspiraţiei (oricum, guvernul nostru e prea handicapat ca să facă aşa ceva). Doar întreb şi remarc agitaţia browniană, fibrilaţia, tâmpeala haotică care a cuprins patria (probabil asta e vreun atac parapsihic de la abdulahii iranieni), din cauza unui simplu şi inofensiv eveniment natural. Da, s-a oprit traficul aerian. Şi?? Ne-am fătat în trocalete zburătoare, ca să nu putem trăi fără zburătăceală??

One, two, THE CLOUD is coming for you
Three, Four, you'd better lock the door
Five, Six, grab a crucifix
Seven, Eight, you'd better stay up late
Nine, Ten, never sleep again!
Sau...ora unu a sosit, Norul Negru n-a venit. Băi, şi ce mult voiam să-l văd! Să mă trag în chip cu el în fundal, să îi cânt ca la avioanele pe care le vânam cu privirea pe cerul tinereţilor mele (Megahitul "Avion cu motor", desigur), să îl alint drăgăstos, poate să-i iau ş-un autograf...dar n-a fost să fie, băga-mi-aş!

La ora actuală, cred că Norişor este cea mai mare vedetă a ţărişoarei! Ce divenii cu ţâţoacele cât bila de baoling, ce pleşcoience sexy sau sensuale-n cerul gurii???? Ce Boţi dansatori şi arşi la inimoacă, ce bombe uluitor de dătătoare pe spate?? Nu mai contează nici măcar că bravul nostru băsesc a luat-o prin spatele Angelei Merkel (pişicherul...voia o privelişte dorsală a cancelariei nemţeşti, las că ştiu eu!)?? Norul, tată, e baza! Tre' să fi trăit în peşteră să nu fi auzit cel puţin o dată de el... (eu am tâmpit după nici 30 de minute de dezbateri inteligente pe la tocşoaie)

Totuşi, am remarcat ceva nepotriviri, ceva inadvertenţe în informaţiile lansate pe piaţă. În general, dacă guvernul îţi spune să nu te alarmezi că e totul în regulă, tre' să pedalezi tăticule...să-ţi sfârâie câlcâiele! Aşa că întreb şi eu ca omul neştiutor: Dacă e aşa de inofensivă abureala aceasta, de ce toată suflarea Românicii era cu ochiul pe ceas pentru a se pregăti de momentul în care Infamul va bate la uşile graniţei noastre?? De ce "meteorologii sperau că vom scăpa de PERICOLOSOSUL nor, undeva după miezul nopţii de sâmbătă spre duminică" (informaţie preluată de pe ştirileprotv.ro)??? Periculos unde, dacă el nu e periculos în sine însuşi?? De ce s-a convocat Comitetul pentru Situaţii de Urgenţă, dacă nu e nu-i nici un bai?? "Băi comitetule de urgenţă, te-am convocat să îţi spun că nu e nici o urgenţă urgentă. Deci du-te acas' la tine şi satisface-ţi burtoaca râgâind o bere, că e de bine! Te mai chem eu când n-o mai fi altă primejdie, stai liniştit!"
De ce s-a ţinut morţiş să ni se bage-n cap că nu e nimic periculos?? Obsesiv, pe toate programele, toţi specialiştii naţiunii spuneau acelaşi lucru: Cetăţeni, STAŢI LINIŞTIŢI LA LOCURILI VOASTRE!...ăăă...ptiu, drace! Amintirile mă chinuiesc, amintirile mă răscolesc şi încurc partiturile! Deci: CETĂŢENI, STAŢI LINIŞTIŢI ÎN CASELE VOASTRE! TOTUL ESTE ÎN REGULĂ!!
Obsesiv, de parcă eram toţi oligofreni cu creier cât juma' de alună, ni se repeta cum e bine şi cum se închid aeroporturile...iar astăzi, tocmai acele cotineţe?? (sau mai bine "cârciumi de colţ de uliţă", că unele aerogări din astea mai au şi ceva de beut) gemeau de nemulţumiţi care li se anulase lor zborurile, tuuuuuuuuu...
Să mai zici ceva?? No comment, frate! România, lend de ciois, populată cu creaturi extrasenzoriale, deştepte de băune!Adică...băi mortălăile! Vezi că e traficul aerian închis peste tot în Europa, tu te duci ca dobitocul la aeroport că ţi-a luat mă-ta culoar aerian! Vezi că totul e îngheţat (dâng, dâng!!), dar stai şi te lamentezi ca imbecilu' că tu nu ştii ce se întâmplă, că pe tine te ţin toţi de prost, că ţie nu-ţi spune nimeni nimic! Păi vrei să-ţi crape capul şi să-ţi bage informaţia cu forcepsul în creier?? Vrei să vină cineva cu o tăviţă aurită şi cu un bileţel pe ea, să facă o plecăciune şi să glăsuiască "Domnul meu, poftiiţi informaţia ceruta! Stimă şi respect, ca întotdeauna..."??? Dute-n mă-ta şi beleşte-ţi farurile prin gări sau autogări, că nu eşti fătat ieri şi nu ai mai luat contact cu lumea asta!

Şi mai e o chestie: de ce traficul aerian (aici intră şi tonele de paraşute din dotarea statului??) a fost îngheţat total, dacă puii mei ce şef a zis că nu e nici un pericol să se zbore sub 6000 de metri?? Şi totuşi...Băsel se duce în Polonia; cu elicopterul până la Oradea şi cu maşina pe autostrăzile altora (pe ale noastre le sare, că doar n-a căpiat în aşa hal încât să le folosescă!). De ce ar face cineva (sau mă rog...nu ştiu cât e de "cineva") aşa ceva?? Dacă tot s-a urcat în caricioplan, de ce nu s-a dus ţavă la Varşovia?? Zbura la 3000 de metri (să zicem) şi nu avea nici o problemă. Îi era frică să nu rateze aterizarea din cauza cenuşei sau a piloţilor care nu înţeleg (au uitat, în cazul nostru) engleza ;)???

Una peste alta, populaţia s-a învrăjbitdit, datorită unuei negreli plutitoare. Scurt pe 2.

UPDATE.: "Emil Boc: Spaţiul aerian al României rămâne închis până luni, ora 12:00"
http://www.antena3.ro/
"Cod roşu de aviaţie! Până luni, la ora 09.00, nu zboară niciun avion!"
http://stirileprotv.ro/

Ce să mai zici?? România şi tragi apa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu