miercuri, 21 aprilie 2010

Las-o bă, că merge-aşa!

Sunt maxim de sătul cu Băsel, Boc, Udrea & co. Mi-e scârbă de ei/ele, ca de nişte gândaci cocoţaţi în vârful şaormei de îngurgitat...Deci iar nu mai pot! Scot tâmpenii pe bandă rulantă. Aşa şi CE E NOU, vă-ntreb eu spăşit, dintr-un colţ?? De ce să mă uimească că puii mei ce primar, consilier (o faţă politicianistă, în orice caz) linge mânuşiţile alea lungi şi parfumate aparţinătoare de Divina Blondă A Turismului Naţional?? De ce să-mi bălăngăne creierii de pereţi ca o limbă de clopot turbată când Boc se-ntreabă (şi ne întreabă) de ce tancurile merge pe nisip şi avionul nu zboară prin nisip?? (Vestea bună e că cu progresurile astea tehnice, în curînd, minţile luminate ale patriei vor găsi o cale de înfăptuire a Primului Zbor - cu echipaj uman, să ne-nţelegem - prin centrul unei dune de nisip). Aşa, şi?? La noi merge!
"Cum eşti tu??"
"Păi sunt un maimuţoi cufurit în pampers şi paralitic pe deasupra, scăpat de la circ!"
"Perfect, îţi dăm un mandat! Zi bogdaproste şi du-te-n treaba ta."
"Tu?? Com'e' stato, ce e cu tine??"
"Păi sunt un melc în cârje, iar coarnele nu mai vor să mi se scoale...degeaba îmi cântă copii." :((
"Nu-i nimic, eşti bun! Poporul te creditează cu misiunea cea mai sacră de pe faţa pământului! Du-te liniştit de te scobeşte în nas şi trage un băsesc sonor sau măcar un puiuţ de somn... "

Aşa că mai bine să mă ocup de autostrăzile noastre minunate, sublime putem spune, dar care lipsesc cu desăvârşire (pe orice planetă normală cu capul, scremătura aia de colibri în erecţie nu se poate numi autostradă, cât îi Ulöş! Cu atât mai mult a soarelui, a lunii, a căcărezelor de oi sau a urinei de bivol în călduri)
Deci mă scap uşor în acest domeniu: N-avem cu ce, băi, n-avem cu ce! Şi nu cred că vom avea nici peste o sută, sau mai corect mie de ani!
Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere...aşa că îi pui cruce şi mergi mai departe.
Dar gata cu asta! Vorba aceea: Râdem, glumim...ăăă, fu...nu băi!..rupem plătim! Asta era! Teiste de Fox!

Ar fi fost rândul cu scârbei naţional-existenţiale, dar...nu-i mai mişto cu parcările?? Chiar, să vă arăt ceva:








Am o veste proastă: mărimea nu contează, niciodată nu a contat. Nu sunt subiectiv, Doamne fereşte... dar arhitectura niponă o demonstrează din plin!
Un oraş. 8 milioane de locuitori, 35-39 de milioane de locuitori în zona rezidenţială (aproape triplu cât populaţia ţărişoarei). Cea mai densă zonă metropolitană a planetei.



Tokyo este atât de aglomerat, încât se construiesc case pe câţiva zeci de metri pătraţi (în apartamentul băsescei, ăştia făceau un cartier de vile, pe cuvânt de cercetaş!), hoteluri cu camere cât o cuşetă de tren şi garaje în care automobilul intră pliat, împachetat...mama mă-sii ştie, că nu am studii în domeniu!
Acum întreb: La gradul lor de avansare, japonezii nu se deplasează cu ricşe. Au fabrici de bolizi, au trenuri care depăşesc 300 la oră şi în oraş să bage câte-un jogging mic, ca să nu se mai folosească de maşină?? Nu cred. Dar cum dracu' fac de au parcări îndestulătoare în înghesuiala aia urbană, de ce la ei semafoarele sunt mai inteligente decât toată naţia română la un loc şi ssosseaua nu o cauţi cu lupa printre gropane?? Fonduri-nefonduri, aglomerat sau nu, ăştia de ce pot, iar ai noştri nu-s în stare să îngrijească o latrină infrctă, unde se îmbulzesc 2 milioane de fiinţe?? ĂIA nu-s tot oameni?? Ce, poartă pantaloni cu 3 craci, pantofi cu degete şi au 3 coa...ăă...creiere-n plus?? De ce ăia pot, iar noi nu?? Poate pentru că-s mai virili şi au cu ce??

Mda...iar eu şi mai cretin că pot face aşa o comparaţie! Cum să asemeni ţinutul samurailor păgâni, Japonia imperialistă şi bombardată nuclear, cu populaţia noastră apostolică, cu gurile noastre ciobăneşti de plai?? Băi, fi serios, ce pisici! Na, na, răule ce eşti de rău ce eşti! Marş la colţ şi revizuieşte-ţi atitudinea!

Morala: Băi domn Bercene! Băi nenicule! Mai beleşte şi mata ochii prin lume, că poate mai înveţi câte ceva folositor la meserie! Sau mai bine...Las-o bă, că merge-aşa, ne-am obişnuit cu ea! Ce pana mea??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu