luni, 12 aprilie 2010

Îngera salvatoare

"Carmen Harra a prezis că în 2012 nu va fi sfârşitul lumii!
În 2012 nu va fi sfârşitul lumii, cum multă lume crede, ci pur şi simplu sfârşitul unei ere de peste 5.000 de ani. Aceasta este opinia celebrei Carmen Harra despre controversatul an 2012."
http://stirileprotv.ro/

Uhhhhhhhhhhh...mi-a trecut glonţul pe la ureche, băi tăticule! Chiar credeam că o să crăpăm cu toţii la anul, serios de vă mint! M-am împăcat cu toată lumea pe care am nedreptăţit-o, îmi plătisem şi rugăciuni la biserică, aveam sicriul în debara, vorbisem să îmi împart avuţia de pomană... Da' acum că mi-a (pre)zis celebra asta că m-am pregătit degeaba, pot să dorm şi eu liniştit! Carmen Harra (pre)zice pentru mine!

P.S.: Da ia stai niţel! Adică gata cu destrăbălatul?? Tocmai când îmi luam avânt în desfrâu (nu ştiu dacă mai intru în categoria de "tânăr doritor de distracţii", dar dacă tot ne ducem puştii de suflet...), asta vine şi îmi taie craca de sub picioare??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu