vineri, 30 aprilie 2010

A fi sau a nu fi. Forever întrebarea...

Pentru că (din nou) am observat că nu mai înţeleg sensul acestei limbi, m-am hotărât să reiau strigătul de ajutor

VOLUMUL II: Sedus

SEDÚS, -Ă, seduși, -se, adj. 1. (Despre oameni) Care este cucerit prin frumusețea, prin vorbele etc. cuiva; fermecat (1), fascinat, încântat. 2. (Mai ales despre femei) Care este ademenit, înșelat, amăgit. – V. seduce.
http://www.dexonline.ro/

O tânără din se lamentează prin diferitele colorăciuni ale patriei că a fost sedusă, dezvirginată şi abandonată de Dan Bălan. Cu lacrimi în ochi, sărmana creatură mărturiseşte*:

"E primul bărbat din viaţa mea. Vă daţi seama că nu pot să-l uit aşa uşor, dar nici nu-i port pică. Ne-am cunoscut pe 27 februarie 2010, într-un club. Dan a cântat acolo, iar după concert a rămas în discotecă să bea ceva. L-am observat cum mă fixa cu privirea, îmi zâmbea insistent şi îmi făcea semne să vin spre el. M-am dus să îl salut şi să-l rog să facem o poză împreună. Vă daţi seama, doar era Dan Bălan.Chiar dacă în acea noapte nu s-a întâmplat nimic între noi, Dan a fost foarte drăguţ. A băut whisky cu Red Bull, am ascultat muzică. Ne-am văzut a doua zi, tot la hotel, am luat prânzul, apoi am urcat în cameră. De aici, vă daţi seama ce s-a întâmplat. Ştia că am 16 ani şi că nu am deloc experienţă. A fost foarte tandru, atent, şi-a dat seama pe parcurs că sunt virgină (aham...poate în urechi; da' hai să presupunem, de dragul basmului că e aşa, bine?) şi s-a comportat cu grijă. Eu nu pot să spun dacă a fost bine sau nu, nu am cu cine să-l compar, doar a fost primul bărbat din viaţa mea."
Aşa, şi pe scurt, că nu mai pot. S-au jughinit ei în fân ca doi copilandri vreo 3 sâptămăni, apoi s-a spart buba, s-a destrămat feeria iubăcioasă.

Şi ce mă-sa vrea să spună cu asta?? Că e vreo divenie, de a remarcat-o ditamai vedeta?? Că e vreo frumuseţe rară încă nedescoperită?? Repetă obsesiv că a fost prima dată, că nu ştie dacă e bine sau rău pentru că nu are termen de comparaţie. Şi ce heliş-beliş are calitatea actului cu sedusul?? De unde până unde se face conexiunea asta?? Adică, dacă mai avea la activ ceva experienţă şi nu se simţea satisfăcută, nu se mai dădea rănită în moalele plexului?

Deci, stau să o iau de la cap, că poate nu am înţeles bine: o divină făptură se crăceşte în 2 timpi şi 3 mişcări, "că doar e Dan Bălan". Se mai jughinesc ei câteva săptămâni, apoi starul taie orice contact şi e năvălit de amnezie. Nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase, nici trabuc nu e, nici urme pe rochiţă nu au rămas.. Aşa, şi?? Tot nu pricep ce vrea mirobolanta! Despăgubiri?? Vrea reconstrucţie de himen?? Vrea s-o ia de nevastă?? Cumva i-a promis ăla cai verzi pe pereţi şi acu' a uitat, de unde şi imensa ei oftică?? În puii mei, că nu înţeleg!

Cu toate acestea, e tare faza cu sedusul. Adică practic, ia descrie-mi şi mie fenomenul! Cum mama mă-sii s-a produs amăgirea?? Vine mârşavul purtător de suliţă, i-a bălăngănit...bancnotele pe la nas şi a luat-o cu ameţeală?? "Da Stapâne, o să su...adică FAC ce vrei tu. Poruncă, maiestate!". Serios, chiar nu pricep cum o emanaţie spirituală şi sentimantală, se propteşte fix în zdrumicarea scârbavnicului mădular! Şi dacă nu e asta, vreau să ştiu şi eu cum s-a efectuat sedusul! Când eram mai mic, era un serial cu unu' care dacă bătucea puţin din ochi, îi apărea o sclipire orbitoare în colţul gurii şi femeile picau palancă la pământ, gata vrăjite. Aşa?? Megastarul a vibrat suav din ochişori şi astfel dorinţa-i gata???? ("Că doar era DAN BĂLAN")
Cum s-a executat mişelul act de ademenire?? Din greşeală ea s-a împiedicat şi a nimerit fix în iubirea vânjoasă a mascului?? Deci cum aşa ceva??
Şi ca să nu o mai lungesc, ce dracu mai vrea duduia în afară de bani?? Că dacă nu a plătit-o, chiar e nasol. Se vede că nu are experienţă...trebuia să ceară şi ea banii înainte, ca să fie sigură!
Sau poate se oftică că nu a rămas cu burta la gură, plod de pe urma căruia îi mai ieşea şi ei ceva câştig??

Băi, dar concluzia articolului e demenţială, e Dumnezeu pe hârtie! Ia ascultaţi aici:
"Dar ceea ce contează este probabil sufletul inocent al Danei, care a crezut cu tărie în dragoste şi s-a dăruit în totalitate. Însă când iubeşti cu adevărat îţi asumi mereu un risc. Deşi ştii că suferinţa este preţul."

Eeeeeeeeee...păi zi frate că-i cu sentimentul, nu ne mai ţine pe ghimpi! Mititica are inocenţa rănită la dragoste...a crezut cu tărie că a dat şi ea lovitura, dar a rămas cu chiloţii-n vine şi cu buza umflată (nu, n-a pocnit-o Bote între timp). Dalba vestală a iubit cu adevărat, a iubit cum nu a mai făcut-o niciodată. Nu prea ştie ea ce-i cu iubitul ăsta, dacă e bine sau rău, că nu are termen de comparaţie...important e că a făcut-o; s-a aruncat total şi fără rezerve în braţele drăgoştii, a plonjat în înlănţuirea umedă a sufletului pereche, şi a luat ţeapă.

Se poate spune că a sărit pe lângă?? Nuuuuuu...că doar s-a înfăptuit ce era de înfăptuit.

P.S.: Tot nu am priceput cum s-a desfăşurat seducerea. Şi din nou, dicţionarul nu mă ajută...pentru că nu se poate să fie chiar aşa de fizică experienţa asta! Pariez că e ceva cu Înălţarea Sinelui, cu transmigrarea sufletului în dimensiunile abstracte ale Şpirălii Universale.
Se poate o schiţă?? Acţiune şi reacţiune, tată! Seducerea loveşte corpul floricicii, care răspunde cu aceiaşi forţă, dar de sens contrar!
Vreau şi eu o descriere pe etape a fenomenlui...un plan de idei, ceva.


*citate preluate de pe http://www.antena3.ro/

UPDATE: În ediţia tipărită a altei distinse chiloţăreli, cei 2 protagonişti în călduri ne zâmbesc infatuat, chiar după consumarea infamiei (adică suava zchicoteşte galeş, cu gura pâna la urechi, iar goriloiul, odiosul, nemernicul, sforâie cu capu-n pernă ca un animal!). Ceea ce mă face să mă întreb: apetisanta???? asta a premeditat toată tărăşenia??? Că îmi vine greu să cred că Dan Bălan a chemat presa să îl imortalizeze imediat după frăgezirea gacicii (Parcă n-ar mai fi văzut Parisul aşa ceva! De fapt, a văzut, dar nu p-a lui - domniţă! Hehehehehe bam-bam-bam-bam). Deci, ea a făcut fotografiile, deci e premeditat. Caz în care s-a dovedit preacurvirea ilustrei garofiţe...sau, cel puţin minciuna ei. (poate a găsit vreun expert care a lucrat-o vârtos, apoi a modificat totul cu photoshopul; simplu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu