miercuri, 21 aprilie 2010

Best of the best of the best

Mi-am terminat socotelile cu senzaţionalul card dezvoltator! Am dat o căpiţă de bani ca să închid flecuşteaţa copertată, dar am scapat de o grijă...nu mai scot bani din zid! Acum trebuie doar să mai plătesc încă o infecţie de comision pentru închiderea contului (Băga-mi-aş să-mi bag, că parcă mai prestasem odată în acest scop!) şi gata...i'm a free man! I AM THE SCATMAN!!!! Ola-ola-eeeeeeeeeeeee macho man, ola-ola-eeee..pa-pa plastic!!

Mâine bag veveriţa-n scorbura bancară şi mă termin de tot cu ei. Sper să mă lase dracu' în pace, să nu-şi aducă aminte peste vreun an că s-a introdus pana mea de taxă împuţită şi eu, ca un om rău şi mizerabil ce mă aflu, nu am plătit-o. Nu mai sunt bani de alocaţii...păi de ce? Sunt nişte datornici răi pe la bănci, care au evazionat statul şi pe sărmanii copilaşi, mititeii!
Una peste alta, Best OF THE BEST scrie pe mine (deocamdată). SUNT CEL MAI DĂ BEST, MÂNCA-ŢI-AŞ, EAND I LAIC TU DĂ BI DĂ BEST!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu