joi, 18 martie 2010

Idiocracy

Moare cineva drag. Te duci la înmormântare, vii de la înmormântare.
Turbez când aud întrebarea inocentă "Da' cum a fost?". Bă, eşti prost?? Păi...TU, după mintea aia genială a ta, cam cum ceapa mă-tii crezi că a fost?? Îţi imaginezi că a venit Michael Jackson să tragă o cântare, după care a băgat un break-dance cu răposatul pe capacul coşciugului?? S-a lamentat Corcodel Senzaţionalul cu coroana pe după gât şi sticla de vin (în cinstea mortului) în cealaltă mână?? (cu prima mână se ţinea de microfonci, SE ŞTIE!). A cântat Cama-Maca aiade succesuri??
Şi mă rog...cam ce dracu'ai vrea să afli?? Câte lacrimi a vărsat văduva?? Nu le-am numărat! Câte poşetule asortate la ciorapi aveau duduile din cortegiu?? Eram cu minţile în altă parte pe moment şi nu am stat cu ochii după căcaturi din astea! Câte lopeţi de pământ au turnat groparii ca să astupe coşciugul?? Nu am mai stat până la final! Câte feluri de mâncare s-au servit la parastas?? Nu am avut stomac să mai şi mănânc!
Să-mi trag pălmi dacă eu pricep imbecilitatea asta de întrebare! Habar nu am cum ar trebui să ăspund, sau măcar dacă ar trebui să mai zic ceva sau să sar direct să mă apuc de pisat capete trepanate!

Sau poate ar trebui să zic şi eu: "Cutare a avut o îngropăciune aşa de frumoasă...nu a trăit toată viaţa în frumuseţurile care le-a avut cât a stat cocoţat pe catafalc!". Deci Cutare trebuia să moară de cel puţin 3 ori pe zi, ca să spună şi el că a dus o viaţă minunată?? WHAT THE FUCK??? Ce fel de afirmaţie mai e şi asta?? Aşa se zice în loc de "Condoleanţe" mai nou?? Nu înţeleg cum ar trebui să reacţionez la faza asta!

Să moară ce-am pe casă dacă mai pricep vreun strop din lumea în care trăiesc!!
De fapt...Cred că mai bine nici nu mai încerc să înţeleg nimic! Hai un cântecel vesel să cântăm şi să râdem bucuroşi la soarele primăvăratec....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu