luni, 8 martie 2010

Confesiuni blonde (neerotice)


Cu deosebit de mult drag şi respect, pentru întâia doamnă a naţiunii
"Mi-ar fi plăcut să mă fac vânzătoare la un magazin de sandvişuri"
[Elena Udrea]

Păi şi cine v-a pus sula-n coaste cucoană, să vă faceţi ministreasă?? Eu?? V-am îndesat puşca pe gât să intraţi în politică şi să faceţi şpagat între ministere, când scopul vostru în viaţă era doar să vindeţi şaorme?? Nu, nu, nu....dar vă rog, doamnele au întâietate! Cine mi-s eu, să stau în calea augustelor dorinţi??? Şi oricum...cine nu vă lasă să nu vă replofilaţi chiar începînd din acest moment?? EUUU??? Vă e frică să nu frângeţi inima poporului dîndu-vă demisia?? (Da....să vezi că mi se rupe din cotorul atriului!) Sau uitaţi: dacă aţi avea temeri din astea puerile, de ce nu vă rugaţi admiratoarea să presteze cu vânzatul covrigilor şi să vă împărtăşească din experienţa pe care a acumulat-o?? (apropo...nu s-a inventat patron care să dea magazinul pe mâna oricărui Suflă-Vânt cu experienţă ioc într-ale vânzării!)

Partea mai nasoală va fi cu salariul; nu ştiu dacă aveţi răbdare să strângeţi leu pe leu vreo câteva zeci de ani, ca să vă cumpăraţi cine-ştie-ce gentoacă la modă! (plus că până reuşiti să...ceva, apucăturile în vogă s-au schimbat de cel puţin 10 ori). Asta chiar va fi o problemă, din moment ce salariul unei vânzătoare este de aproape 600 de lei (ca femeie independentă ce vă aflaţi, nici nu admit să daţi fuguţa la cocoşel - în cazul în care ar mai fi fost dispus să ia o vânzătoare amărâtă - şi să îi cereţi grăunţe de cheltuială; ce va zice lumea dacă faceţi asta?? Nu vă dai singurică cu firma-n cap??)

Băi, da' eu eu mă întreb: "Cine are curaj să pună ministru o persoană care crede că vocaţia ei era să vândă mâncare rapidă la ghereta din colţ?? Ce te aştepţi să îţi facă aia?? Ce ramură (economică) vrei să-ţi mărească????"

Offf....greu la deal cu boii mici...

P.S.: Ce-ar fi să vină mâine Băsel şi să mărturisească sfios că scopul lui în viaţă era să se facă gunoier?? Săpător de haznale cum i-ar fi stat???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu