joi, 4 martie 2010

Amalgam


O fi ceva cu protecţie inconştientă, dar eu pe cuvânt dacă îmi mai pot concentra neuronii să priceapă ce măgării se mai întâmplă pe la noi! Nu ştiu dacă sufăr de vreun complex de insularizare, dar nu mai pot face deloc conexiunea între lumea exterioară şi pianina ("acordeonul" pentru maneliştii minune) de la mansardă! Cutărică nu mai are bani de şosele...Sulică a demisionat...Nu ştiu ce cap de baştan din ţigănie a fost băgat la bulău! Şi cu ce pitpalacii mă-sii mă interesează pe mine chestia asta??? Îmi dădea el să mănânc, îmi plătea el impozitele către cloaca asta infectă care cică e Stat De Drept Sub Acoperire?? WTF??? Sau de ce mă freacă pe mine grija ce mărmurean a dat cu bobii şi a văzut el un cutremur gigantic la Românica, în următoarele zile! Ya, right! Păi când o veni, acilea mă găseşte! Nu am eu noroc să îmi crească aripi şi să plec în Ţările Calde! (Am încercat cu Red Bull...dar să îmi trag dacă merge! Fac rost de o pereche de reactoare, dar shit! Nu au combustibil...)
Până una-alta văd că toţi se agită cu coşcomeţele de pe la noi, care vor pica la prima rafală băsească, dată după îndelungă încordare! O să moară lume căcălău...AOLEU MUICĂĂĂĂ!!! SĂ NE APERE DUMNEZEU!!! SPERĂM CĂ NU SE VA ÎNTÂMPLA!! SUNTEM OPTIMIŞTI, CE PISICII MEI?
Mi se rupe!!! Despre mine, cu cât mai repede se dărâmă Coşmelia Naţională, cu atât mai bine! Tiiii...ce de manelişti....numai unu' ş-unu'! Toată floarea cea vestită a întregii golănimi! Ia uite ce frumos luceşte burdihanul transpirat a lu' poarcălăul 'cela, băiat de băiat original! Priviţi numa cum se joacă razele de soare în picurii diamantini de sudoare încâlcită în blana abdominală! FEERIC!! Ia uită-te şi la musca aceea ce senzual se unduieşte micuţa pe placa de surf, alunecînd pe cefălăul valorosului de colo! (e tânăr şi frumos şi talentos, moare duşmanii lui c-are faimă la femei bengoase şi şmecherite).
Ce frumos! CE SENZAŢIONAL! CÂT DE MIRIFIC!! CURAT LEAND OF CIOIS, COANE CÂRNAŢ!

Zdranga-zdranga-zdranga...HAIT! PTIU, Naiba Cu Crăci!!! Nu mai sunt minunaţii....Unde s-or fi dus? Unde au dispărut cu toţii???? Parcă i-a înghiţit pământul...Lănţăul parcă mai luceşte prin moloz, dar pe umflaţi nu-i văd neam! Şi barem dacă ar fi aşa micuţi, să îi ratez!

Anyway, cum spuneam; nu pot să pricep de ce a dat cufureala browniană în toţi, de se agită aşa cu spor la discutat discuţii inutile!
Mai interesantă mi se pare ora de sport a lu' vară-mea, pe onoarea mea! Vine bucuroasă la mine că "abia aşteaptă să joace basket la şcoală!"
- Ştii basket? Super! Ce reguli are, că eu nu le-am priceput niciodată!
- Păi nu ştiu...profu' nu ne-a spus! Noi nu le ştim aşaaaa, le aplicăm la joc!

Pe scurt: copii faceau echipe, aveau un cerc agăţat de stâlp şi alergau în stil grămadă după minge şi posesorul ei. Apoi se supăra te miri cine că nu primeşte deloc pase şi nu e băgat în seamă...Super tare, frate!
D-aia avem obezi de la vârste fragede! Or mai fi ei şi defecţi la glande, dar majoritatea se fac cât batoza fiindcă mănâncă numai prostii şi în pana mea, nu fac nici un minuţel de sport organizat! Dacă totuşi, cu chiu-cu vai se dizlocuieşte matematica, româna, chimia ş.a.m.d. (materii din astea de intelectual precoce) şi se face ora din program, jumătate dn pepiniera şcolară e cu scutiri, iar cealaltă jumătate...cică dacă fugăresc o bilă, joacă fotbal-basket-handbal şi alte minuni de activităţi fizice! Nu ştiu, dar a fi profesor de sport e cea mai mişto treabă de pe planetă! Pui pe unu' să facă genoflexiuni în faţa grupuului, iar tu te crăceşti pe un scaun şi începi să numeri...apoi arunci o mingeoacă în grămadă şi te doare la patină! Timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim!
Eu ştiam că educaţia fizică este o trebuşoară sistematizată, care îţi căleşte voinţa, te disciplinează, te învaţă să ai încredere în cel de lângă tine, aşa că ea cam trebuie întâi explicată...de la modul de a respira şi până la secretul dozării energetice. Dar la noi nu...parcă am fi în Zona Crepusculară! Sari pe o saltea, stai capră/capru - după genul atletului - alergi ca ceancaliul după o băşică plină cu aer şi se cheamă că te-ai educat fiziceşte! Hai mai bine la maidan, ca nu e important să ştii ce şi cum trebuie să mănânci, nu conează paranormalele alea cu întărirea voinţei şi dobândirea curajului! Sau...la muncă, băi! Mişcă hoitu' la sapă, că faci o condiţie fizică de-i zici la câine cuscru! Ce tot beleşti fasolea cu nenorocita aia de biloancă?? Vrei să spargi geamurli??

Una peste alta...ia dă-l dracu' de sport, cu toată familia lui! La ce puii mei îţi trebui' mers pe jos când s-a inventat Merţu'?? Maneaua behăie neostoit, crăpelniţa curge în valuri unsuroase...eşti prost să vrei să transpiri ca un porc la saună?? Hai bei...marş d-aci cu mişcarea ta! Ia mai plimbă-ţi excesul de apă şi pe la alţii!

Un comentariu:

  1. Tocmai mă amuzam de povestioară, când mi-am amintit cine e la noi în ţară ministrul turismului şi sportului... şi vjj mi s-au dus colţurile gurii în jos.

    RăspundețiȘtergere