luni, 15 februarie 2010

Şcoala te face mare: episodul "Pussy in Boots la atac"

Aveam de gând să continui cu epidemia de iubire, dar am dat peste o secvenţă senzaţională şi nu am putut să o ocolesc. Deci, eu m-am tăvălit pe jos de râs când am văzut specimenele alea cum se joacă "arsea" în faţa camerelor de luat filmări!



Cum era deontologeala aia cu violenţa?? Că mă chinuie un lapsus şi nu îmi mai aduc aminte...

P.S.: Îmi place mult de isterică! E agresivă şi cu coada sus ("she's a bad ass" cum zice broadăru de peste Atlantic), dar bâzâie ca motoraşul maşinilor chinezeşti ale copilăriei, când îşi ia şi o pălmuţă peste urechi.
Mă întreb...dacă s-ar fi procopsit cu o tomfă-n dinţi sau cu un pistol la tâmplă (Cum ar fi trebuit să facă, de altfel), cum mai reacţiona?? Leşina?? Intra în comă?? Sau răspundea loviturii printr-o palmă cu piciorul, à la Van Damme??

ROM - IUBEŞTE ROMÂNEŞTE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu