vineri, 19 februarie 2010

Modificarea Schimbării

Motto:
"Dintr-un sondaj CURS de astăzi rezultă că aproape 80% dintre români cred că mergem într-o direcţie greşită, în condiţiile în care 3/4 din populaţie practică supravieţuirea; 3/4 din popolaţia României este la limita supravieţuirii şi veştile nu par să fie deloc bune."
[Mihai Gâdea - Sinteza Zilei, 18 februarie 2010]

Hoooo cu tataaaa...adică neamul este nemulţumit de aleşii pe care el, cu mânuţa lui, i-a votat?? Nu se poate aşa ceva....
Ăştia se comportă ca şi cum avem alegeri în câteva zile şi nu mai sunt mulţumiţi de actuala conducere, care trebuie urgent să fie schimbată.

Băi! Nu era Băselu' cel mai minunat preşedinte de după revoluţie?? Nu era EL acel Luminat Cârmaci care vrea binili poporului şi contopirea cu lumea civilizată a planetei?? Nu era EL acel Schimbăcios care ne îndepărta de odiosul comunist? Nu era EL acel Reformist notoriu, acel Iisus Hristos al ideologiilor Democratice?? Alegerile s-au făcut de nici 2 luni şi parcă 50% dinrtre români aşa credeau! Acum vă pute?? Acum v-aţi sucit?? Păi nici nu a început bine preludiul şi v-aţi terminat aşa de repede cu pupinbăseala???? Cum dracu' aţi votat?? "Îmi îndes ştampila în semnul electoral a lu' ăla care decartează mai multe pungi cu orez????"
Nu zic că ne era mai bine cu ălalat, dar dacă votaţi doar ca să bifaţi o acţiune cetăţenească, la ce mama mă-sii v-aţi mai mişcat hoitul la urne?? Să fie drumul cu proşti?? Eu nu am fost de acord cu nici unul dintre ei, aşa că mi-am băgat pixu'n buletinul de vot şi i-am tăiat (cu sete) pe amândoi - asta ca să nu se spună că mi-a fost silă să mă urnesc de acasă, sau că-s ignorant şi nu mă interesează de soarta ţărişoarei! Decizia mea (care şi-aşa văd că nu contează) şi am încheiat povestea! Nu spun că trebuia să faceţi la fel, dar în puii mei! Chiar aşa de repede vi s-a blegit Iubirea Cea Mare?? "Dormea întors amorul meu de plumb"?? Păi cum vine asta, aşa dintr-o dată???

Are dreptate cine spune că curile astea de plai merită absolut toate cretinităţile pe care le băsesc minţile puhavilor din conducere!

P.S.: După salariile nesimţite şi pensiile nesimţite, a venit rândul alocaţiilor nesimţite...
"Ministrul Muncii Mihai Şeitan a declarat că e în lucru un proiect de act normativ prin care alocaţiile pentru copii să nu mai fie acordate celor care provin din familii cu venituri mari, el precizînd că nu a fost încă stabilit plafonul de la care alocaţiile să nu se mai dea"
http://www.stirileprotv.ro/

"Din iunie, la ministerul condus de dl. Radu Berceanu revin salariile mari; majorări de salarii pentru diverşi şefi - între 110 milioane şi 250 milioane lei"
http://www.antena3.ro/

Concluzia??
No comment. Just Romania...

Un comentariu: