duminică, 28 februarie 2010

Problematici virtuale




"sal oameni buni.Îmi spuneţi şi mie de ce mă plictisesc repede de partener?nu e vorba de monotonia aceea de cuplu,e altceva,nu ştiu ce.sunt mereu în căutare...evident că el nu ştia,nu ştie,nu va ştii"

Aşa se dă de ceasul morţii o vită căpiată, în timp ce navighează pe forumuri*. Bineînţeles că sensibiloacele au sărit la povăţuire cu siroape din alea de 2 bani: că nu şi-a găsit jumătatea care trebuie, că duduia caută iubirea cu ochii închişi, că e lipsă de comunicare între îndrăgostiţi, că e dragoste neîmpărtăşită la acelaşi nivel... c-o fi, c-o păţi!
Nu mai am chef să încep cu teoriile relaţioniste, că mi se scorojeşte creierul - şi-aşa e în fază terminală, aşa că îmi iau scutire de la idioţenii; dar, bun samarinean şi milos din fire (cum mă ştiţi), am trecut peste hidoşenia de construcţie a textului şi încercat să ajut sărăcuţa flocirică neînţeleasă. Nu cred că are rost multă vorbărie, aşa că mă rezum la un singur cuvânt: CURVĂ.
Am fost destul de clar?? Sau mai trebuie să îmi motivez alegerea acestui cuvânt măreţ?

* Potrivit unui studiu realizat de IAB Europe, "românii sunt printre cei mai activi utilizatori au reţeleleor de socializare. Totuşi primul loc este ocupat de maghiari, cu un procent de 65 %. Românii ocupă locul doi cu 61 de procente".
http://www.antena3.ro/
Ştiam lucrurile astea şi fără să mi le spună cercetarea lu' peşte. Eu personal, consider că tâmpeniile socializariste sunt pierdere de vreme şi nu cred în împrietenirile virtuale, în fala asta cu miliardele de prieteni internaţionali din ştie mă-sa ce listă. Dar acuma no...fiecare face după cum îl taie la Maţu'Gânditor. Dar...hai să nu mai fiu eu Gică Contra şi zicem că e aşa...că toţi pământenii mustesc de dorinţa de a se prinde în hora prieteniei şi de a pleaca să dănţuiască pe câmpii, în fumurile Pipei Păcii. Totuşi, să-mi trag dacă pot pricepe cam de la ce firmă ar trebui să ai mobila de mansardă, ca să te-apuci să ceri căcaturi din astea de sfaturi pe internet. "Ajutor! Dobitocul de lângă mine nu mă polenizează aşa de des cum vreau eu! Ce să fac??"; "Ajutor! Ne scade iubirea, sfătuiţi-mă cum o recuperez!"; "Mă împiedic ca orbetele când o vad pe aleasa inimii mele...şi nu o pot cere în oraş! Credeţi că e bine să trag o duşcă de curaj, înainte de a face pasul cel mare??"; "Prietena nu mă mai doreşte...am încercat să schimbăm locurile în care ne dovedim dragostea - când în parc, când la teatru, când sub clar de lună (ştiţi voi, locaţii romantice) - dar nu merge! Ce să fac??" Băi! Voi demonstraţi vorba aceea cu peştele care se-mpute de la cap şi vă umpleţi cu viermi la diblă?? Mă mir că nu vine vreo inteligentă să mărturisească că trage cam des aere, dar nu le poate da până la final... şi ce să se facă?? Să stea să-i crape maţele-n ea, să se baloneze şi să nu o mai cuprindă fustiţa preferată, ori să se rişte să se umple de microbi urâcioşi şi dătători de boli grave, prin folosirea unei toalete??...sau vreun bibliotecar rănit în amor, care să întrebe dacă e normal să i se pună pata drăgoştii taman pe behăitoarea din iesle!


Notă: pentru a nu fi suspectat de misoginism sau cine şie ce alte păcate din astea grave, imaginile prezintă specimene din ambele Turme; din galanterie, divenia are întâietate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu