miercuri, 17 februarie 2010

Furt jegos


URĂSC BĂNCILE DIN ROMÂNIA!!! DIN PARTEA MEA, SĂ DEA TOATE FALIMENT ŞI SĂ SE DUCĂ DRACU CU TOT CU ANGAJAŢI!
URĂSC BĂNCILE DIN RĂRUNCHI, DIMPREUNĂ CU CĂCATURILE LOR DE PLASTIC CARE CICĂ E MODERN SĂ LE PORŢI!


Acum câteva milenii pe când eram şi eu mai tânăr, mă puse Încornoratu' să îmi fac şi eu un răhăţel plastifiat, ca la americani; când m-am văzut cu el în portofel, toată lumea era a mea! Mă simţeam Buricul Din P-ţa Mare, Făt-Frumos Cu Stea În Frunte, Fetelea Cu Moţ Al Civilizaţiei ăsteia de căcat! Nici nu mai contase că dădusem 300 de mii (urmau să îmi fie returnaţi la închiderea cardului), ca să fie acolo în cont, să nu fie sărăcuţul ca pielea curului la plaja de nudişti.
No, şi câţiva ani, chiar l-am folosit! Îmi puneau bursa la facultate (v-am mai zis că eram deştept la tinereţe - pesemne şi neuronii mei erau mai potenţi şi mai deşi pe vremea aia) pe el, mai completau părinţii ca să pot plăti cazarea la cămin...ce mai! Eram aşa de mândru când mi-o vâram (pe cartelă) în bancomat sau când mă dădeam inteligent şi explicam modul de folosire al A.T.M.-ului vreunui babalâc învechit, de nu vă pot spune! (Ştiu că mă comportam ca un imbecil, dar aveam şi eu bucuriile mele puerile, fiind trăitor în haznaua asta mioritică). Toate bune şi frumoase!
Doar că faculta a trecut, bursa la fel, iar cardul a rămas gol...pentru vreun an şi ceva. Azi, ce-mi dă mie în gând?? "Băi, acu' să ţin mizeria aia în portofel degeaba, îmi cam ocupă loc! Ia să dau eu o fugă la scaunul de dezvoltare să îmi închei socotelile cu ăştia!"
Zis şi făcut...Bună ziua, bună ziua, am venit să opresc contul acesta!
- Da sigur, cu plăcere, dar trebuie să mai daţi 56 lei!
- AOLEU!! Apăi cum dracu' vine mârşăvenia asta?? Parcă fusese vorbă să îmi returnaţi voi 3...30 lei! Ca ce chestie să vă dau eu din banii mei, că aşa vi se scoală?? De unde este suma aceasta??
- Trebuie! Noi vă luam comision din fiecare sumă pe care o aveaţi pe card, la care se adăuga comisionul de folosire. Dacă nu aţi mai alimentat contul, noi vi-i l-am blocat, dar am continuat să vă taxăm! Plus de asta, s-a mai adăugat şi comisionul de 22 lei de început de an, care garantează că vă vom ţine contul deschis pâna la finele anului 2010!
- Băi oamenilor! Dar EU NU ÎL ŢIN DESCHIS!! SUNTEŢI CHIORI?? EU ÎL ÎNCHID!! CÂT DE IDIOŢI PUTEŢI SĂ FIŢI??
- Ne pare rău, data de colectare a comisioanelor a trecut. Nu avem ce vă face!
(Băi pulifricilor, ce puii mei e asta?? Vreau, nu vreau, la mine fată banii peste nămeţi, să vi-i dau vouă pe căcaturi??)

Mă gândeam să îi las dracu' cu coperţile lor magnetizate, să aştepte să le dau banii pân' li s-o lungi urechile. Chiar era vitează atitudinea asta...dar din experienţă ştiu că dobitocii bancari te vânează şi pentru câţiva lei, iar un proces e fix ce îmi mai trebuia! Abia am mai scăpat de o situaţie asemănătoare şi nu aveam mâncărici să mă introduc din nou în ceva asemănător! Ce să fac?? Las capul în jos, înghit căcatul cu lopata şi le plătesc. Treacă de la mine şi asta....din nou!
Dar nu mai folosesc carduri în viaţa vieţilor mele! Îmi bag piciorul în evoluţia voastră împuţită şi nu mai fac aşa ceva! Mă bat cu oricine şi orice, dar baaaanii meeeeei (pac-pac-pac-pac) nu îi mai ţin niciodată decât în buzunarul meu! Nu în pana mea de depozit cu dobândă zero, nu pe vreo plăstăcăraie ordinară imprimată cu mama mă-sii ce imagine (cică aşa e fency acum), nicăieri! NICĂIERI AM ZIS!!!

Ce să-i faci?? Până nu eşti mic nu eşti mare, şi până nu eşti prost nu te faci deştept! Omul din greşeli învaţă...şi prostu' nu înţelege nimic din ce învaţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu