joi, 28 ianuarie 2010

Euro-(pre)viziuni cu noroc


Mă dezgustă orice subiect care are legătură cu cocălăria; mă scârbeşte şi mă face să îmi apară pete de ficaţi, dar asta este prea tare, măcar să nu o remarc în fuga calului.

Manelicul Florin Salam s-a pus el, micuţul, să behăiască şi muzică de calitate...apoi bucuros şi dînd din codiţă, a dat de-a fuga ţup-ţup, să se înscrie cu ea la Euroviziune. Acolo, să asculţi şi să nu crezi! A fost respins...Of, of, ce păcat, că salamul s-a-nnecat!
Păi ce-ai făcut tati? Te-au făcut ăia pastă de cârnaţ şi nu ai ştiut să scoţi trilurile pe guriţă??? Nu....normal că nu! Mititelul a fost respins pentru că e ţigan! Sau , mă rog, asta spune el. Eu cred că are un complex cu etnia asta, la cât a fost de mediatizată pe acili-şea pe la noi.
A mai fost o fază care mi-a plăcut. Spunea Pateuţ ăsta, că nu pricepe de ce manelele sunt marginalizate, "ce, nu-i şi asta o artă?" Plus că şi americanii au rap-ul negrilor, nu numai un gen muzical.
Băăăăă!! Păi maneaua nu e nici măcar o muzică, d-apoi artă! E doar o orăcăială de copil constipat. "Rânca-tânca, rânca-tânca, aoleuuuuuuuuuuu măicuţa meaaaaaaa......aseară ce m-am frecat....rânca-tânca, rânca-tânca; sunt un mare norocos" .Nu transmite nici un mesaj, nu are linie melodică, nu are nimic! Orăcăială de broscoi damblagit, şi cam atât O avea în comun cu sus-numita fătucile...ăăăă...bunăciunile, adică - ce se zdruncină din toate şuncile, dar cam atât. A, da! am uitat metalele kitchioase care tre să fie din abundenţă, agăţate de toate excrescenţele!
Auzi, Nea Cremwurstel?? Mai caută asemănari pe mapamond, că n-ai nimerit! Şi mai încearcă şi la anul pe la euroviziune, poate până atunci te spârcâie vreo vrabie şi te umple de noroc!

Gata...ne-am prostit, acum să ne luăm de treburi mai serioase.
Cică ieri, nu ştiu ce mare specialică de F.M.I. a avertizat conducerea de la capitala ţărişoarei în care vieţuim că dacă nu se ia măsuri, până în septembrie vor răsări 1.000.000 de şomeri (sau mai mult). Azi, nu ştiu ce Prâslea se bătea în piept cu vitejie, că estimarea este greşită şi vor fi numa' 800.000.
Hai, să mori tu! Nu te cred! Ia zi "zău" cu limba-ntre dinţi!
Deşi...pănă la urmă mi se cam rupe de-or fi doar 800.000 sau 1.000.000, sau 5.000.000! E de ajuns să fie doar 2, iar eu să mă aflu printre ei! Că de atâta bucurie ce va previziona viitorul, nici că mă va mai interesa de alţii! În puii me! Pe mine mă va arde că nu voi mai avea cu ce trăi, iar asta îmi consumă prea multă energie ca să mai fac pe samarineanul altruist şi să jelesc de mila altora! yserios de vă mint!

Da' e mişto că înţelepţii noştri se ceartă pe cifre!

Mă aştept la ce e mai rău. Cred că şi eu am nevoie de puţin răhăţel înaripat...

Un comentariu:

  1. Haoleu mincaţaş, palalilo! Cum adica lumea mureşte de foame. Helău, oameni buni, eu sunt SALAM! SALAM, MOCA, get it while it's hot!

    RăspundețiȘtergere