marți, 12 ianuarie 2010

Idioţii în 3D



Motto:
"Când m-am trezit in prima dimineaţă după ce văzusem Avatar, lumea mi s-a părut prăfuită şi gri. De parcă toată viaţa mea, tot ce făcusem sau tot ce lucrasem până atunci, îşi pierduse sensul."

http://www.antena1.ro/

Chiar nu mai pot cu buhaii ăştia, care se screm şi ei de aproape un saptămână să scoată un buget mai a cătării! Vomit când o văd pe Udrea în vârful scaunului aparţinător de televiziunea popolară (nu poponară; căscaţi ochii şi citiţi cu atenţie!) cum descoperă ea, micuţa, comploturi peste comploturi şi cum se dă în teleguţe că nu îl vede pe băsel ca pe un bărbat; îl admiră ca om politic, dar nu îl vede ca bărbat ("Am înţeles cum îl admiri, dar cum îl vezi?", aş întreba timid; "Ca pe un taur comunal?"). Fac urticarie între degete când îi aud pe burtoşi de diferite naţii cum se laudă cu limbricul ăla de autostradă! (care cică nici nu-s 42 de km., ci doar 38 măsuraţi; care nici măcar nu au facilităţi de autostradă, ci de cel mult, drum naţional). Şi da, mi-e scârbă ca de un leş putrezit să mai amintesc de minunăţiile manelistico-cocălăreşti! Sunt sătul de ei până-n gât!
Aşa că mă bag şi eu în seamă ca Nea' Ion (că şi el e om) şi abordez un subiect despre care nici nu prea am ce spune.

Nu am văzut MAREA MINUNE A LUMII MODERNE - AVATAR, dar nici nu ştiu dacă aş vrea. Din ce mi s-a povestit, povestea este destul de banală: mighty ameriCANs atacă o lume primitivă, pentru nu ştiu ce rahat de mirodenie subterană. Mda...mare scofală de film!
Însă, bugetul exorbitant şi faima uriaşă şi-o datorează nu jocului fenomenal al actorilor, nu scenariului, ci recreerii digitale la fir de nisip a exoticei Pandora. Practic, dacă nu ai posibilitatea să vezi ACEASTĂ REVELAŢIE A UMANITĂŢII cu ochelari speciali pe nas, aşa cum a fost ea făcută de mama - pardon, tata - ei să fie vizionată, la dracu' te-ai mai apucat! Este un film ordinar, ca oricare alt blockbuster hollywoodian. Controversat (am citit că James Cameron a fost acuzat de rasism şi copierea poveştii din mai vechiul "Pocahontas"), dar ordinar...dacă nu dispui de scula potrivită.

Eu am răma tâmpit la altă fază: unii spun că au fost atât de impresionaţi de Avatar încât au picat în depresie. Filmul aduce în realitate o lume perfectă, de vis, plină de magie şi culoare, faţă de care viaţa noastră pare fadă şi gri. S-a mers atât de mult cu isteria, încât s-a ajuns chiar în pragul sinuciderii.

Oameni dragi şi scumpi, aţi căpiat la cerebel? Vi s-a infectat neuronul şi dă rateuri de logică? Nu zic că nu ar fi vreo mare şmecherie, dar...cam cât handicapat mintal poţi să fii, ca să te omori după ce ai vazut un film? Cam se minte oloagă poţi avea, dacă ţi-ai pierdut sensul existenţei pentru că nu poţi călări nu ştiu ce şopârle multicolore? Cât de imbecil poţi fi, să nu faci diferenţa între realitate şi ficţiune? Voi aţi mai văzut băi demenţilor, vreun film în viaţa voastră? Aţi citit vreo carte? De ce puii mei nu v-aţi pus ştreangul de gât când aţi realizat că nu aveţi un Nautilus parcat în piscină? De ce nu v-aţi tăiat venele când nu v-a aterizat nici un robot pozitronic în garaj??
Băi! Când v-o cloci mintea vreun pui, să îmi trimiteţi şi mie unul prin poştă sau agăţat de vreun porumghiel călător (sunt cam tradiţionalist, nu??), că se pare că am rămas în urmă cu ştiinţa.

E adevărată vorba că unora li s-a urât cu binele! Mare ţi-e grădina Doamne, şi mult cretini sar gardul cu poarta deschisă! (sau cum mai spunea mamaie cu năduf: " 'tu-ţi proştii-n cur, Doamne!")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu