joi, 10 decembrie 2009

Ţară, ţară, vrem afară!


Nu mai pot. Sunt obosit. Am obosit cu ăştia şi cu alegerile lor, care oricum nu au nici în clin, nici în mânecă cu noi. Sau nu; obosit este puţin spus. Mi-e greaţă, în cel mai pur sens al cuvântului. Şi mi se cam frânge...

Băsesq (a.k.a Măria Sa, Traian de Băseşti) este preşedinte. Din nou. Pentru că aşa a vrut poporul...pentru că 5 milioane şi ceva de românaşi l-au votat. Mda...asta spune multe despre noi, ca neam.
Problema este că de fapt, cică M.G. (nu cântăreţul de rap, ci Mircea Gioană) este alesul mulţimii...iar Băse a câstigat doar daorită Diasporei (În ce judeţ se află chestia asta? Că ştiu câţiva ultraşi roşii care îşi rod unghiile de nerăbdare să îi spargă geamurile la casă). De fapt, nici nu a câştigat prin mijloace cinstite, ci prin atacarea unor căi mai neortodoxe - chiar foarte neortodoxe (adică protestante). Dragnea spune peste tot că are un camion de probe care să susţină acuzaţiile.

Doar că, el nu face decât să ne spună ce ştim deja: alegerile au fost fraudate, în spiritul tradiţiei naţionale. Ce, parcă e prima dată când se face aşa ceva?? Hai măi, fiţi serioşi...că nu-s născut chiar ieri!
Să zicem că se doveşte fără putinţă de tăgadă, că totul a fost o cacealma. Apoi ce se întâmplă? Că nu se pot anula voturile, din simplul motiv că nu se ştie dacă mortul votant a pus ştampila pe roşu sau portocaliu. Şi nici nu avem reguli ca la U.E.F.A...ai încălcat una din reguli, ţi se scad 5 puncte (procente, în cazul nostru). Ai nişte suporteri descreieraţi, ţi se suspendă terenul pentru “n” etape.
Se repetă turul de scrutin…Da, dragii mei, alţi bani, altă distracţie. Doar că, cine îmi garantează mie că ŞI acesta nu va fi fraudat? Tradiţia este tradiţie şi biceiurile srăvechi trebuiesc respectate. Deci, întreb şi eu, ca să nu tai frunză la câini: Cine va veghea pentru respectarea corectitudinii procesului votant? Becul? Da, sigur! Instituţiile democratice ale statului?? Care instituţii, care democraţie, care stat? Să zicem că Băsel/Geoană (am aflat că aşa fuse ordinea pe buletinele de vot) a efectuat matrapazlâcurile…cine îmi garantează că nu va repeta figura? Îi este ruşine? L-a lovit o criză proaspătă de moralitate, drept în chelie? Setese-ul acela, dacă a trimis mesaje propagandistice (pe alocuri cam ilegale), acum se va sfii să le mai trimită??
Totul este o pierdere de vreme…pentru că Băse nu va preda sceptrul puterii. Camioane sau Caravana Coca Cola de Crăciun (că tot "VIIIIIINE CRĂCIUNUUUULLLLLL!!!!") cu dovezi de furtişag electoral, nu se va schimba nimic. E o pierdere de energie să cred asta. E o pierdere de vreme să cred că va fi bine vreodată, în timpul vieţii mele, pe aici(şa). Se pierd clipe preţioase, momente care ar fi putut fi folosite la o reconciliere cu lacrimi; zile în care Cârmaciul-Luptător ar fi putut să băsească nişte strategii anticriză eficiente. Singur, sau ajutat de propriul grup de interese…care s-ar fi cufurit doar din solidaritate. Din dragoste pentru Conducătorul Mult Iubit (Atotfăcătorul, Atoateştiutorul, Farul Democratic al Ţărişoarei), până şi brainstormingul intestinal este mai productiv.
Trebuie, cu orice preţ, să ne modernizăm! Ce Nuţi-uri (Udrea ori Băsescu), senzuale, plugărese şi alte dudui cu ştaif? O vreau prim-ministrĂ pe Anca-Anca (Bi-anca) - asta ca să nu mă aplec spre celălalt înţeles al denumirii, mai excitant pentru neuronul chiloţăresc - lui Bote, că tot a zis că ea, privind galeş în oglindă, vede o divă. Şi ştim bine…la dive trag binefacerile (conform zicalei: “bani la divă şi păduche la prostime”). Poate o călăresc succesurile pe duduie, şi pe noi odată cu ea (poate chiar ajungem pe culmi, în acelaşi timp; poporul şi ministra, în acelaşi timp)

Eterul este plin de sfaturi drăgăstos-populiste: care puteţi, plecaţi de aici! Imitaţi hodina mazării şi tuliţi-o în Brazilica sau alte tărâmuri cu palmieri! Iar voi, ăştia, mai impotenţi la salar…pitiţi-vă prin cucuruz (pentru intimitate) şi imitaţi fain-frumos hodina cânelui! Altceva nu aveţi ce face…Măcar să muriţi satisfăcuţi, ce pana mea??

Românica este o scumpete de ţară! Îmi place mult despre ea...chiar dacă îl avem cap de neam pe unul sau altul. Este irelevant amănuntul acesta, pentru că nu se va schimba nimic.


P.S.: "AFARĂ PLOUĂ". Cu reciproca "D-AIA NU MAI PLOUĂ AFARĂ".

2 comentarii:

  1. Comentariul Anonimului Nr.2 a fost şters definitiv. Nu pentru că este băsesc până-n măduvă, ci pentru că nu a învăţat încă să îşi comunice gândurile într-o manieră mai....elegantă. Sau, cel puţin umană.

    Nu mă interesează ce păreri sau ce culori politice aveţi. Nu vă oblig să intraţi pe acest blog. Nu vreau să fiu lăudat pentu opiniile mele mele. Cine are limbaj de cavernă nu merită să comenteze aici(Părerea mea personală ar fi că ar trebui să înveţe întâi să vorbească, abia apoi să încerce ceva)

    RăspundețiȘtergere