duminică, 20 decembrie 2009

"Take That!" În traducere liberă: "Ia d-aci!!"


Motto:
"Sar înnebuniţi vecinii cu găleţi de apa-n mână
Eu le zic că nu-mi sete şi le-arăt ca am fântână
Şi strig să mă lase-n pace aruncînd spre ei toporu'
Care taie o babă-n două şi la alta 'AU! CHIŞORU!'"
[Fără Zahăr - D' la sate]



Se apropie Sărbătoarea Naşterii Domnului şi momentul de trecere în Noul An. Vai, ce frumos! Suntem mai buni, mai blânzi, mai iertători, mai luminaţi, mai colindaţi, mai sorcoviţi, mai uraţi în toate felurile şi culorile, mai cântaţi cu toate florile, crăcile şi lerurile. Crăciunul să ne aducă pe fulgi de nea felurite chestii de suflet, anul care vine să ne dea lopeţi de întors banii, vile cu piscine şi coteţ de doberman în faţa garajului, haznale care să ne dea peste de atâtea bogăţii...chestii din astea.
Băi oamenilor! La anul dobitocii de umflaţi anunţă concedieri masive printre bugetari; criza asta economică se va adânci, traiul în naţiunea asta de tot căcatul se va scumpi şi mai avem de înapoiat şi nenorocitele alea de miliarde la F.M.I.! De unde puii mei atâta belşug? Aţi tâmpit cu toţii, sau băgaţi din gros nişte mizerii de clişee care se scot de la naftalină la fiecare sfârşit de decembrie???
Mi-e scârbă din ce în ce mai mult şi mai des de porcăria asta de ţărişoară! Nu mai pot....mai am şi eu limitele mele!

Dorim schimbarea, dar fără să se modifice nimic. Boc a fost inlocuit cu un Boc mai viril, Udrea s-a dat de 3 ori peste cap şi s-a transformat în Udrea, Berceanu s-a prefăcut în Berceanu. Ca să nu mai zic de Cel Mai Iubit Fiu Al Poporului...care iese pe uşa din dos a palatului Cotroceni, doar ca să aibă de unde veni când s-o întoarce pe intrarea principală.

Şi mi se rupe! Dacă puneam preşedinte pe păduchele de pe câinele din vârful maidanului, pe Bamse (haplitorul de "miere trăznet") sau pe vreun vierme care colcăie prin carnea putredă, pe Băse, Geoană, Udrea, Frankfurte, Mondialu' ăla cu "v" pe dovleac sau pe vreo sexoasă cu vânturi de divenie, viaţa mea nu ar fi suferit nici o schimbare. Absolut nici una! Am strâns cureaua de mi-au ieşit ochii, acum sunt îndemnat să strâng din dinţi, măcar pâna la anu' pe vremea asta când, spune Boc Cel Mic Şi Voinic, "va fi puţin mai bine". Şi pe ce te bazezi băi Ciordel Leordel, când spui una ca asta? Pe competenţa ta şi a colegilor de şleahtă???? Pe osânza reloaded a admiratoarei celei bloande?? Ia zi "ZĂU" cu limba între dinţi, apoi taci dracu' din gură!!

M-am săturat de lepre şi mi se cam face silă să îmi consum energia pe incapabilii care oricum, îi doare-n cur de mine! Mi se frânge şi mie de ei. Din rădăcină şi din toată inima.
Vreau să se aleagă praful de tărâmurile astea distorsionate! Dacă am noroc să fiu în afara undei de şoc, bine. Dacă rămân aici spre putrezirea ciolanelor...o să râd isteric, exact ca un nebun ce îşi incendiază propria casă şi se trage-n chip alături de vâlvătaie!


BĂSESCU A MURIT! TRĂIASCĂ BĂSESCU!!!

Un comentariu: