joi, 31 decembrie 2009

Happy New Year

Motto (urarea băsească, care se cuine să o pun în frunte):
"Am voinţă, am putere, v-o trag la toţi cu plăcere"
[Băselu de la Divertis, vocea nepavoazată a Băselului de la Putere]

Acum urmez eu:



[Star Wars Happy New Year]

Ne râdem, ne simtem bine - sau măcar încercăm; acum suntem pregătiţi pentru intrarea în Noul An...care în minoritatea - pardon - majoritatea lui, se spune că va fi bun. Putem să contrazicem astrele?

La multi ani (cât mai departe de Românica)! Sănătate şi virtute, s-avem bani, s-avem ce bea!!(Plus o masă plină de cele cuvenite!)

Se pune că am intrat în spirit şi am urat de anul nou?? Că pot să bag imediat placa cu linişte şi fericire în suflet, ca şi mizeria aia cu vila, coteţul, maşina şi vecina Madonna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu