luni, 7 decembrie 2009

Extaz neterminat


-------------------------------------------------------

- Desfăşurarea Acţiunii: Pecetluirea zilei de mâine







S-au dat sute (chiar mii) de lei pentru un buletin de vot ştampilat cum trebuie; s-au împărţit în disperare alimente, radiouri, ceasuri, găleţi, diferite obiecte vestimentare, steguleţe, postere, plăpumi, deşi eu parcă eu îmi amintesc că pomana electorală este puţin cam ilegală pe alocuri; s-a votat în cârduri, la mai multe mâini. Chiar şi morţii au luat parte la micul nostru turnir electoral.

Nimic neobisnuit, că doar trăim la Românica, “Land of All Possibilities”. Ce puii mei, în puii mei?

- Punctul Culminant: Roaderea Gheruţelor
Am văzut ultraşi roşiatici, care au aprins candela şi se rugau în genunchi pentru o victorie pesedistă. Lăcrimau, strângeau din pumni şi se rugau cu pioşenie şi smerenie: “Nu se poate, dom’le, să ne lase Sfântul Nicolae! El i-a îndrumat pe români să se exercite corect în dreptul de votare, să meargă să îl ştampileze pe Mircea Geoană! (GEO-NĂ PRE-ŞE-DIN-TE, GEOA-NĂ PRE-ŞE-DIN-TEEEEE!!!!!) Izbăvitorul Neamului, Nimicitorul Corupţiei Moguleşti, Terminatorul Sărăciei şi Distrugătorul Agriculturii Microscopice. Să ne ajute Bunul Dumnezeu să scăpăm cu bine şi de încercarea asta! Nu scrie în cărţi că la Sfârşitul Lumii ne va acapara Satana? Băszebutu’ Încrucişat?! N-ai văzut ce privire demonică avea când a jurat strâmb pe Sfânta Biblie? NE-NO-RO-CI-TUUU’…are Dumnezeu grijă de el să se facă praf cu avionu’ sau să se-mprăştie cu maşina-n vreun stâlp! Coarne îi mai trebuie…Satana e printre noi!!! Ne-a încălicat Satana, nu ne lăsa Doamne să ardem de vii în ghearele lui! Scapă-ne, apără-ne şi păzeşte-ne pe noi, păcătoşii!”
Am văzut ultraşi portocalii care plângeau cu lacrimi fierbinţi şi se rugau să îl ţină Dumnezeu sănătos pe Unicul Preşedinte care a făcut ceva pentru ţara asta, pe Nestatornicul Reformator: Domnul Traian Cel Mare (Long Live The King), cel mai bun conducător din istoria planetei - şi pe echipa sa: Domnul Emil…cel mai minunat premier din Univers; bineînţeles, Doamna Elena…cea mai frumoasă şi cea mai gingaşă făptură care a vieţuit vreodată pe această lume, Domnul Flutur…Aducătorul Cuvintelor zeieşti şi imortalizarea lor pe dealurile patriei.

Băi oamenilor, tineţi-vă cu firea! Aţi căpiat? Ce vă tot lamentaţi atâta şi îl mai amestecaţi şi pe Dumnezeu în toate mizeriile noastre?? Am avut de ales între Băsescu şi Geoană! Credeaţi că face Moş Nicolae un hocus-pocus din barbă şi îl scoate din desagă pe catindatul frumos, bogat, deştept, viril, romantic, visător, loial, care să urască minciuna şi să iubească adevărul, care să ştie cum să se comporte cu una bucată femeie adevărată, care…hohohoooo…ho cu tata, că am încurcat şabloanele!
Deci, de la capăt: venea Moş Nicolae cu un prezident care să se muleze pe voinţa băţoşă a poporului?? Poate cu ăla propus de Reformatoarea Societăţii, ales cu grijă pe baza unu c.v care a câştigat cel puţin Premiul Pullitzer pe Facebook??

Am avut de ales între Băsescu şi Geoană, Punct. (Bine….eu m-am săturat să aleg răul cel mai mic, aşa că mi-am băgat ...banii-n cont – desigur - şi i-am tăiat cu sete pe amândoi; drumul spre secţia de ştampilăi a coincis cu traseul meu de efecture a minim 30 de minute de mişcare zilnică, aşa că…măcar satisfacţia asta să o am în netrebnica mea existenţă, ce mama mă-sii?!). Nu mai venea nici un E.T. de pe Marte să ne arate Calea şi Sclipirea Viitorului Prea-Luminos. Ori Geaonă, ori Băsescu. Puneai ştampila pe unul din ei, sau pe nici unul! Ce e atât de greu de înţeles?

Eu nu cred că vreun candidat deţinea Lumina. N-am nici o aşteptare de la nimeni. Indiferent cine iese, totul va fi fix la fel pentru mine. Aşa că nu am nici o străbatere…speranţa mea în bine e pe linie continuă. Ori Băse, ori Geoană, este acelaşi lucru. Pesimism sau nu, am obosit să cred ca dobitocu’ într-un viitor care nici măcar nu se întrevede. Aşa că-s liniştit…chiar apatic de calm.

- Deznodământ: Roşu + Galben= PORTOCALIU
Mă culc cu un preşedinte şi mă scol cu altul. Geoană se gată cam repede…Mi se rupe. Degeaba se dau pesedeii de ceasul morţii, că nu vor rezolva nimic, cu nici o contestaţie. A ieşit Băsel şi gata. S-a stins lumina-n sat...ne-am liniştit; putem să ne agăţăm coroane de gât. (crucile ni le rezervase Prostănacul, că el e băiatul cu credinţa)
Mă tot întreb însă…cum naiba a ştiut Ciuruitorul (care ne ciuruieşte pe toţi) încă de aseară, că va cumula 50.4 % din voturile românilor?? I-a ieşit în urina de dimineaţă?? I-a citit cineva în ouă, după ce i le-a numărat altcineva cu prezenţă de spirit?? A visat??

Un lucru e sigur: Viitorul sună ocupat. Abonatul nu poate fi contactat...sau nu se află în raza de acoperire. Vă rugăm reveniţi, de preferabil în altă viaţă

P.S.: Pe la prânz, a avut loc o explozie la o staţie de debitare a gazului din Sibiu. "HA!!!Dumnezeu nu doarme...aţi văzut ce i-a pedepsit pe sibieni că l-au trădat pe Iohannis şi s-au pus de-a curmezişul progresului în ţărişoară! Lasă-i să degere de frig, mama lor de ardeleni!"
Aşa îmi povestea un pui de ultras gionist. Doar că iar cred că o luase pe câmpii...că nu prea văd de ce Doamne-Doamne s-ar amesteca în turul nostru de scrutin.
P.P.S.: Sper din tot sufletul să nu mai hălăduiesc multă vreme pe aici. Poate plec în Ţările Calde...că tot a venit iarna. (nu-s păsărică, dar sper că merge şi aşa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu