vineri, 18 decembrie 2009

Anonimi din toate şanţurile, sculaţi-vă-ţi!


Îmi cer scuze.

Acum câteva zile anunţam că am retras anonimilor dreptul de a comenta. La vremea aceea, am spus că fiecare este liber să creadă ce vrea...dar am restrâns cu bună ştiinţă acest drept. Am greşit.
Fiecare are dreptul să se manifeste cum îl duce capul. Fiecare are dreptul să spună ce vrea, să gândească ce vrea...să plămădească cele mai mari mizerii pe care i le poate băşi mintea, când e la erecţie maximă. În definitiv, modul în care comunicăm spune multe despre noi, dacă ştii unde să te uiţi.

În fine...voiam doar să anunţ că începînd de acum, am hotărât ca anonimii să aibă din nou dreptul de a comenta pe aici. Că dacă depăşesc limitele stabilite de mine pentru buna-cuviinţă...am degetul format pentru tasta "Delete"; şi nici nu îmi este frică de vreo febră la tendon sau ceva...aşa că veniţi măi impotenţilor care nu puteţi să vi-o vârâţi decât dacă sunteţi "fără nume, fără nume, fără nume". V-aştept cu mare drag!
Plus că: am învăţat că uneori o persoană vorbeşte excesiv despre ceva ce nu are, pentru a-i suplini lipsa prin cuvinte. Cine sunt eu să nu las omu' în incapacitatea de a-şi prezenta calităţile lipsă?? Dacă el vrea să se exercite în vigoare, să-şi dea drumul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu