miercuri, 11 noiembrie 2009

Băse. Viitorul sună bine!


Motto:
”Vom trăi bine în 15-20 de ani”
[Traian Băsescu, preşedintele României
(încă)]


Stau eu şi mă gândesc (din când în când mai practic şi această activitate înălţătoare)...ce drăguţ e Băsel, că se gândeşte la mine! Probabil i-a şoptit o păsărică că eu am trecut printr-o stare naşpa de apatie, chiar de scârbă crâncenă faţă de ţărişoară. Şi ce se gândea el, micuţul alopec androgin? (mă dau şi eu mare că am învăţat un cuvânt nou din dicţionar - că ar fi nepoliticos, urât şi de caca total să îi zic “Cheliuţă”, sau mai rău, “Cheliosu’ Încrucişat”). Ar fi vrut să ajute să ies de sub cortina neagră a deznădeji, că doar e interesat până la rupere de soarta populaţiei... Numai că nu putea să şoptească la păsărică să îmi şoptească apoi mie vreun mesaj, ca doar nu folosim amândoi aceleaşi păsărici; eu o am pe a mea, el o are pe a lui (pe principiul “fiecare cu jucăriile lui”). No şi...ce să facă, ce să facă?? A stat şi s-a gândit, s-a răzgândit...apoi l-a pocnit ghemul de inteligenţă în moalele frezei (adică în creştet, că acolo are cel mai sensibil locşor de pe cap - am putea spune chiar Punctul G Scăfârliic!). Aşa a ieşit scumpul de el taman la Ietno TeVe, ca să îmi/ne transmită un mesaj crucial pentru viitor; plus că, a făcut şi o promovare a valorilor tradiţionale româneşti...Cum adică unde? Cum adică cum? Păi nu a ales să se discurseze fix la televiziunea poporului cu tradiţii???? Ce vreţi mai mult, nesătuilor??
Ce să mai râde toată lumea acuma, că s-a dus acolo?? Uite băi..înguştilor la minte! D-aia a făcut-o! Pentru că el gândeşte în perspectivă şi vrea să ne educe la inteliget şi să ne scoale simţăminte aprinse la inimă!! Vrea să ne îngroaşe iubirea pentru naţiune, pentru toate obiceiurile ei sănătoase (mai ales datul cu ştampila); vrea să ne trezim dimineaţa căpiaţi de dorinţa dragostei, să urlăm din toţi bojocii, cu patos ”Mamăăăăăăăăă...da am o poftă nebună să votez pe cineva...UAU!!! Şi alegerile sunt tocmai peste 15 bzile...SHIT! Sper să mă pot abţime până atunci!” (Iară Patos să ne aprobe tacit, în timp ce încearcă disperat să ne menţină calzi pentru scrutin). Vrea să împuşte doi iepuri dintr-o lovitură...şi dacă voi, netrebnicilor, îl acceptaţi ca prim-ministru pe Croitoraş, acum mai notam un plus de 7 dintr-o lovitură! Făceau o echipă nemaipomenită şi scoteau patria la liman, cât ai zice “Băsescu Traian, căpitan de vas pierdut prin porturile lumii. Sau ars? Sau vândut? Nu se ştie asta...Presupun că se va consemna întâmplarea în Cartea Celor Mai Mari Mistere Ale Umanităţii; dar n-are a face asta acum...pentru că oricum nu mai e căpitan; sau e? A, da! Acum e la cârma ţării! Se ţine strâns de cavile şi o coteşte spre un viitor mai bun, mai luminos, mai aproape de ceea ce merităm cu adevărat. Până una alta, mai urlă la câte vreun matelot îndărătnic, mai hăhăie pentru întreţinerea atmosferei, mai.......[după 15-20 de ani]...mai dansează o sârbă, mai dezmiardă o păsărică aurie* (pesemne vreo specie de canar, sau ceva). Şi iar cântă voios, cu pleata-n vânt, cu pipa în gură şi cu ochii aţintiţi (unu' hăis şi altu' cea) spre acel punct luminos, invizibil în imensitatea oceanului, care răsare şi străluce solitar”
Cum spuneam...Big Băse vrea să prosperăm pe viitor, ne doreşte binele! Vrea SĂ TRĂIM BINE!!!! Chiar aşa de orbeţi sunteţi, să nu vedeţi asta?
Spuneţi voi! Omuleţul acesta chiar nu mai merită un mandat?? Această Prea-minunat De Delicioasă Pită A Lui Dumnezeu, nu mai merită aleasă din nou?? Oare nu merită el, Crucişătorul Dreptăţii, Spaima Sistemului Ticăloşit şi Născătorul Popoarelor să ne ducă spre prosperitate?? Haideţi să îl ajutăm să îşi îndeplinească promisiunea...haideţi să ieşim în stradă şi să cerem modificarea Constituţiei, să ne susţinem Tătucul!!! România pentru Traian!!! Să i-o punem funcţia asta pe viaţă...chiar să o facem ereditară! Băsescianismul salvează Românica, fie şi peste 20, 200, sau 2000 de ani! El este scăparea noastră! Aveţi încredere în reputaţia Miraculosului Conducător, iar el o să v-o dea pe toată, fără limite de vârstă!
Băi fraţilor! Haideţi să avem răbdare, ce Dumnezeu?? Dacă omu zice 20 de ani, aşa va fi! Să trăindo sperando, decât să murindo cacando!

Iar acum să pun şi eu o micuţă întrebare:
Asta ar trebuie să mă încălzească cu ceva?? Ce mă freacă pe mine gândul viitorului aşa de îndepărtat, când prezentul mă distruge moleculă cu moleculă?? Chiar nu merit să am şi eu o viaţă decentă în rahatul ăsta împuţit de ţară??
Dar de fapt, ce drepturi am eu, ca trăitor p-aici-şa?? Să plătesc facturile lunare şi să mă încred în gura voastră spurcată??? Hai măi...las-o jos că măcăne rău! Cine puii mei te-a numit pe tine Nostrabăse, să îmi spui ce va fi peste 20 de ani?? Eşti vreun Mag de la Răsărit?? Vreun cititor în stele?? Ne jucăm de-a "sună acum să-ţi afli destinul"?? Trimite SMS la B.Ă.S. (tarif normal pentru cunoştinţe) cu textul "viitor de trăit bine şi zodia ta"?? Păi la ce te-ai mai făcut preşedinte de ţară, dacă astrele îţi vorbesc??
Plus că...să zicem că n am ce mânca mâine; mă pun la păstrare, mă conserv pentru când va fi mai bine?? Mă criogenez până ţi se împlineşte ţie profeţia?? Fii serios, măi băiatule! Ce naiba? Ai mâncat ciuperci nebune şi îţi dă rateuri Gânditorul??


Ia du-te pe mări şi oceane şi fă-mă să-mi fie dor de tine, măcar vreo 15-20 de ani!


*aceiaşi ca acum 20 de ani; că e băiat fidea preşedintele nostru şi ţine la tradidiţie. Plus că...doar nu o să uite aşa uşor pasiunile tinereţii...

3 comentarii:

  1. mi-era dor de un asa articol..bravos, nene Iancule! E super-duper-funny, asa cu doza aia de ironie binecunoscuta. Chiar de multa vreme n-am mai ras asa, cu pofta! Congraciuleishan!

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, transcrierea fonetica este:
    Prrrrrrtzzzzz... viitorul suna (si miroase) bine!

    RăspundețiȘtergere