marți, 20 octombrie 2009

O incursiune în rahaturile cu miere ale realităţii - Part II




Capitolul II
Străluminata anDivă şi Flamingoul Lingou


De ce cred fătucile că dacă îşi înfig cauciuce de diferite mărimi prin ţâţe şi îşi injectează toxină botulinică în bot (pentru a avea un rictus mai proaspăt, mai neridat) devin nişte mirobolante făpturi, descălecate de pe norii cerului? Şi de ce, toţi ciumpalacii cu prezervativ pe cerebel (ca să le oprescă inteligenţa să ne împroaşte fix în ochi ) devin nişte cuceritori eleganţi, şarmanţi şi fotomodei, doar pentru că mă-sa sau tac-su a ştiut cum să sugă mai bine de la ţeava cu bani bugetari. Ce puii mei? Parcă reuşeai printr-un clipocet strălucitor de inteligenţă, nu doar pentru că eşti copil de Nodică Frânaru’! Mă uitam pe la unele firme…patron abia sculaţi de pe băncile facultăţii! Adică, nu-mi ziceţi mie că ăiaşi-au gătat cu studiile, au servit ca_chelneri o perioadă (timp în care au mâncat pâine cu iaurt), ir câştigul l-au investit într-un mod inteligent; au găsit o oportunitate de piaţă şi au acţionat! După ani de experienţă şi de muncă asiduă, luminăcioşii tineri au reuşit să se transforme într-un om de afaceri plin de succesuri şi vânzări anterioare…Hai măi, ce naiba! Că nu m-am născut acum 2 minute!!

Sau dacă nu ţi-a dat Doamne-Doamne părinţi care să te împingă în cluburile de fitze, jos textila! Te faci vreun flamingo-bou sau dansatoare în bârna vreunui grăsan râncezit, apoi gata! Curge vedetismul pe tine! O pereche de înaintări voluminoase, şi brusc eşti licuriciul-minune, fotomodeala lu’ peşte! Dacă mai bagi şi o poză provocatoare printr-o pagină aparţinătoare de vreo colorătură imprimată, te-ai scos! Eşti femeie de success, independentă, seducătoare şi elegantă şi…pe scurt, o sumă de complimente, calităţi si lucruri miraculos-de-minunate!

Şi ce e mai grav…fetelea ăştia de bani gata şi curvăsăria paraşutatelor de pe plaiurile noastre se laudă şi se pupă în cur atât de mult, de zici că ei sunt vreo bază a vieţuirii pe planetă, sau ceva. Nu mai pot cu augustele lor persoane! Care e mai dement (a se citi “excentric”), care e mai curvă , care umblă mai abitir din par în par, hop şi laudele! Da ma dă-i în locul lor de obârşie, să mai stea şi pe la casele lor!
Sunt oameni în ţara asta care mor de foame, care ar ucide pentru o bucată de pâine veche. Sportivii care au reprezentat cu cinste poporul român, au ajuns acum să fie muritori de foame, să mănânce din gunoaie sau să se dedea furtului. Şi jurnaliştii-minune îmi freacă creierii cu seducătoarea Cutărică care s-a dezbrăcat pentru a fi admirată în toată splendoarea ei, cu cuceritorul Ixsulică care, deşi se zbate încă în neliniştile tinereţii, a cumpărat un inel de logognă de nu-mai-ştiu-câţi-mii-de-euro. Da’ ce mama mă-sii a făcut el de stau banii ciopor pe capul lui? Singurul lui merit e că este FIU! Na-ţi-o frântă! Toată populaţia ţărişoarei este plină de fii şi fiice…dar unii se zbat în noroaiele neputinţei, iar alţii se fălesc cu superioritatea lor, care este cea mai superiaoră, cea ma tare! Parcă ne năşteam egali…doar că unii sunt mai egali ca alţii (cei mai şmecheri sunt chiar şi congruenţi, paraleli, echivalenţi, incluşi sau …intersectaţi!) .
Băi frate! Mizeriile astea sunt peste tot în lume, nu numai la noi; dar ce e cu atâta urcare-n slăvi? Sunt stele, au succesuri de divenii, se scaldă în lapte şi miere…bine! Dar nu mai îmi scoateţi mie ochii cu strălucirea lor ciumată!

De ce trebuie eu să ştiu cine este Blonda lu’ Iri??? Cine prispa mă-sii e asta? Că mă oripilează cu epiderma ei cât mai dezgolită, imediat ce deschid televizorul. Una-două Blonda lu’Iri s-a dezbrăcat ca să arate cum îi pluteşte slănina prin cadă! Apoi s-a dezbrăcat ca să susţină moralul lu’ echipa naţională (HHHHĂĂĂĂĂĂĂ???????)! Apoi s-a dezbrăcat ca să consoleze echipa naţională (dar e o duduie cu prinţipuri…mititica nu vrea să îi…mângâie pe junior – sufleteşte, desigur – decât pe fotbaliştii burlaci şi neimplicaţi…pentru că nu vrea să creeze probleme de familie). Apoi s-a dezbrăcat deoarece nu mai ştiu ce a vrut să arate…Apoi s-a dezbrăcat…STOP! Da asta nu ştie decât să se dezbrace??? De ce este atât de mediatizată? Ce puii mei face atât de deosebit, încât trebuie să fiu cu ea pe retină la orice oră din culcare şi sculare?? Din câte am priceput aşa despre ea, cică a dansat pe nu ştiu unde, şi-a băgat silicoane (iar acum bărbaţii sunt mult mai atraşi de decolteul ei – păi dacă faţa nu o ajută când pleacă la cucerit?), a mirosit-o Iri la subraţ (câh, caca!) iar acum apare pe unde nici cu gândul nu gândeşti, eliberîndu-se de strânsoarea chiloţilor de pe dânsa. UAU!! Ce de realizări! Dacă aş fi fost vreun talentos cu condeiul, i-aş fi scris biografia, care sigur-sigur ar fi ajuns bestseller internaţional!

De ce trebuie eu să ştiu de Bote (Botezatu rebrand-uit)??? Face chiloţi??? Super tare, băi nene! (Dar las că îi arăt eu lui! Mă fac…plăsmuitor de şosete! Le fac cu găurici, fără degete sau călcâi (iefteneală de criză), cu bretele…pentru domnii mai eleganţi o să fac şosete cu cravată sau papion…iar pentru jmecheroşii care vor să rupă gura târgului, plămădesc nişte ciorapi cu creastă şi ochelari de soare!). Aştept cu nerăbdare şi cu gura căscată momentul în care îşi va lansa memoriile – povestite în scris sau prin viu grai, pe suport audio. Abia aştept să mă delectez cu povestea vieţii lui plină de meandre şi întoarceri miraculoase de Soartă! Şi hai să zic…încă un luminăcios încerc să îl înghit; dar să o mai învăţ şi pe girlfrendă?? Asta ce a mai făcut, de a ajuns divă? De ce trebuie eu să ştiu că s-a zbenguit în mare?? Mâine-poimâine poate îi aflu şi orarul de ducere la toaletă…Şi într-un viitor nu prea îndepărtat, chiar şi consistenţa, culoarea, starea de agregare, mirosul şi gustul eliminărilor!

De ce trebuie eu să ştiu că EBA a fost cerută de mână la Paris??? Şi nu ca un om normal, ci sub clar de turn Eiffel, cu inel cu diamante de 15,000 de euro! Despre mine, putea să o ceară şi cu o piuliţă! Că parcă se spune că dragostea nu are preţ…Păi şi atunci, de unde setea asta de detalii?? Sunt eu contabilul lu' amorezul ei?? Are vreo datorie la mine şi îi cer vreo răsplată??? Ca să nu mă mai apuc să mă întreb ce a făcut el de are banii aceştia…că doar nu a măturat tot Parisul ca să pună leu-pe-le….adică euro-pe-euro, ca să îi ia la sensul vieţii lui o piatră pe un cerc metalic! Şi nici ei nu îi putea cere un împrumut în rate… Că de, cine este progenitură de president, are! Din manechinărie, din fotomodelism, din luxterănism, din leafa amărâtă de europarlamentar….Cine munceşte, are! Dar băieţelul ei ce munceşte? Şarmanteria e jobul lui??? Cât ia pe oră, că mă bag! Chiar dacă mă fac de râs...poate mă remarcă şi pe mine cine trebuie şi…calea mi-e deschisă!

De ce trebuie eu să ştiu cu ce se îmbracă Lesko? Sau Gabora (chiar…meritul la asta care mai e? Am înţeles că sor-sa şi-a tr…a iubit un om mai în vârstă; dar a mică ce rol a avut la treaba asta? L-a preludiat pe vIrinel? I-a suflat în pânze, sau l-a gâdilit la zonele sensibile - ale inimii, pentru a spori plăcerea????) Sau ce înfulecă nu mai ştiu ce parlamentăcios după frecangeala (nume de cod: “mângâiere”) matinală de control???

Mi se vâră în creier numai mizerii jegoase. Lumea este interesată de bălării sexuale abjecte, curvitudinea e simbol naţional. Şi asta în timp ce tineri talentaţi se chinuie şi suferă pentru a folosi viaţa asta într-un mod cât mai nobil. Oameni care muncesc din greu…doar ca să răzbată cumva prin mocirla asta împuţită care ne înconjoară.

Sincer, sper din tot sufletul să părăsească ţara asta de căcat! Deşi ei sunt viitorul naţiunii fără de viitor. Dar căderea patriei mult-iubite îi poate distruge…şi mai bine îşi cheltuiesc viaţa departe de aici, departe de “generaţia de sacrificiu”. Departe de curve destrăbălate, ţâţoace umflate artificial şi o lume a oglinzilor, unde perfidia ordinară şi tupeul porcesc sunt rege şi regină.
Ei sunt prea fini pentru asta…şi vreau să ne părăsescă! Unii vor suferi…dar e o suferinţă constructivă. Ceva bun nu iese fără aşa ceva…

P.S.: Cabalina din prima fotografie este o cală-divă (deci are sex feminin); doar că în timpul operaţiei de "tunare", medicii au făcut o micuţică greşeluţă...care se va resorbi în interiorul organismului...cu timpul.

P.P.S.: Când voi fi mare, vreau să mă fac FIU!

- VA URMA -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu