joi, 9 iulie 2009

Retoriceală târzie

Uffffff...nu mai pot! Sunt prea obosit ca să mai gândesc normal (îmi pică ochii-n gură de somn - şi mă uit printre dinţi, deja), sau să mai fiu ironic la adresa porcăriilor ăstora; aşa că voi încerca să o iau pe scurtătura aia cea mai scurtă. (Deci, îmi cer scuze pentru eventualele derapări)

Ascultam şi eu la radio o emisiune - ce să fac? mai am şi eu obiceiuri proaste - când intră un ascultător în direct şi începe să se plângă: a terminat cu mizeria aia de şcoală şi ca orice tânăr, îşi doreşte să se angajeze undeva, să contribuie la ducerea spre glorie a ţărişoarei; dar nu se poate angaja nicăieri...Toţi patronii îi cer experienţă de minim 3-5 ani! A încercat chiar şi ca spălător de vase, însă a fost refuzat, PE MOTIV CĂ NU ARE DIPLOMĂ ÎN DOMENIU!

Acum, am câteva întrebări:
1. De unde p...pridvorul mă-tii faci experienţă de minim 3 ani, dacă eşti abia ieşit de pe băncile şcolii şi nimeni nu vrea să te angajeze?
2. De ce îţi trebuie o nenorocită de hârtie, ca să poţi da cu un burete peste resturile de mâncare de pe farfurii? E ceva numai de competenţa N.A.S.A? Păi atunci să-ţi speli văsăria singur, măi patronelule cefălos şi grohăitor!

Nu ar fi mai simplu să se ceară diplomă şi pe respirat? Ar fi ceva de genul:
"AAAAA....te-am prins inspirînd! Scoate hârtia, sau ai rupt-o-n fericire! Eşti mâncat!"
"De unde începeţi? Că am eu ceva idei.."
Voi sunteţi normali cu capul? Sau vi s-a defecat pe creieri vreun porc tălâmb şi gripat????

P.S.: Îmi trebuie o diplomă şi ca să pot folosi toaleta? Că nu vreau să fiu în afara legii şi aşa o aud pe Coana Natură cum urlă după mine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu