joi, 25 iunie 2009

Am făcut o aroganţă?



După postarea precedentă, ştiu că s-ar putea să par arogant.
Totul este o mizerie şi eu sunt deasupra ei, pentru că deţin numai Adevăruri Absolute; eu cunosc totul şi sunt vreun pui de ninja în materie de sentimente şi valori. Doar că: cine crede asta, este un mare idiot! Pentru că se înşeală amarnic....Eu sunt doar eu, şi atât; nimic mai mult, nimic mai puţin. Nu spun că sunt vreun Guru Sentimental, dar ştiu să recunosc prosteala şi linguşeala asta jalnică care cică se numeşte iubire, acum. Şi sincer, mi-e silă...sunt sătul până-n gât de îndrăgosteli repetate, la minut; mi se întoarce stomacul pe dos când aud toată manelăria clişeică şi imbecilă ce este rostită la amorezeală. Totuşi...nu mă aştept ca cineva să îmi dea dreptate, decât poate impersonal (pe sistemul "ăla e aşa, eu nu). Deşi toate lucrurile despre care scriu aici sunt reale şi le văd zilnic (chiar aş putea da şi nume precise), nu mă aştept ca vreo fătucă să ridice 2 degeţele şi să strige "Eu sunt sugătoare de burtoşi! (adică suge banii de pe cardul grăsanului care o scoate la prăjituri)"; la fel cum nu mă aştept ca vreun cocalar să facă un pas în faţă şi să spună că stă cu gulerul de la tricou ridicat pentru că el are o pereche (de fumuri) în plus faţă de restul masculilor - mai ales că aşa umblă înveşmântaţi si Marile Genii Ale Naturii, behăitoare de manele. (Gândind în acest mod şi eu am o grămadă de defecte, pe care nu mi le văd pentru că sunt prea...om; pentru că aşa este oricine...eu sunt super-ok, restul e naşpet)

Dar...încă am mintea destul de întreagă pentru a deosebi kitch-ul, fandoseala şi suprestimarea idioată a macho-ului exotic de colorat de adevărata dragoste şi adevăratele sentimente.
Şi sunt mândru de asta!

Un comentariu:

  1. N-are rost să îţi faci autocritica. Pentru ce? Pentru nişte proşti care se recunosc pe ei înşişi în cîteva schiţe (nu Momente, Monumente, maestre!) Nu lăsa garda jos. Şi mie mi s-a luat de Tristan Uandăr-Chid şi Isolda Prinţesa dă Şaur. Dar pe lângă ăştia mai cunosc o specie.
    Sunt ăia care îşi văd de treabă, nu ştiu ce discută, însă deodată cum trece un om pe lângă ei sar unul la celălalt şi se sărută. Adică fac chestia asta de formă, doar ca să-i vadă lumea. What the... De ce? De ce? N-are sens.

    RăspundețiȘtergere