miercuri, 27 mai 2009

Cursă Contra-Cronometru


Tocmai vorbeam de Românica reală...ţara în care, printre multe alte mizerii, tehnica noastră sanitară este de căcat (chiar dacă avem specialişti în domenniu). Deci...întrebare de 1000 de puncte: Ce faci dacă nu îţi permiţi să pleci până la Paris sau Viena ca să faci o operaţie de apenticită sau să îţi scoţi o măsea, ca orice porc îngălat şi putrezit, plin de snobism şi de fiţoşenie?

Mi-am promis să fac tot ce îmi stă în putere să o ajut pe Ioana...Sincer, nu o cunosc personal; dar ştiu prin ce a trecut, şi bănuiesc cam prin ce trece şi acum. Şi încerc să fac orice care o poate ajuta cumva...Cei care gândesc oarecum ca mine, sunt rugaţi să ofere o mână de ajutor. Sau măcar un deget...
Of! Sper să fie bine...cumva.

Caz disperat / O tânară are nevoie de ajutor
Caz disperat la Câmpina.
O tânără de 23 de ani a primit o cumplita veste: Metastaza.
După mai multe intervenţii chirurgicale şi un teribil tratament cu citostatice, rezultatele pozitive se lasă aşteptate. Cum sistemul sanitar din România este neputincios în astfel de cazuri, presată de timp, Ioana aşteaptă o minune de “afară”.
Ioana a reușit să găsească o clinică în Austria, la Viena unde în functie de rezultatul analizelor va primi un alt tratament în urma căruia organismul să raspundă pozitiv și să ducă la înlăturarea cancerului.
Numai analizele făcute la această clinică, în Viena, costă 6000 de euro. Cheltuielile totale ale întregului tratament estimându-se la 50 000 de euro.
POVESTEA
Mă numesc Pîrvu Ioana Laura, am 23 ani, sunt din Câmpina, şi în urmă cu 3 ani (în martie 2006) am luat hotărîrea să excizez o aluniţă situată toracal posterior, în partea dreaptă. Intervenţia a avut loc la spitalul Colentina. După o lună a venit rezultatul de la anatomie patologică şi diagnosticul de melanom malign.
Am fost îndrumată către spitalul Fundeni, şi înaintea începerii oricărui tratament a fost nevoie de o reintervenţie locală pentru a se realiza marginile de siguranţă (intervenţia a avut loc la spitalul Munposan).
A urmat tratamentul cu citostatice (Dacarbazina) timp de 6 luni, şi apoi imunoterapie cu Interferon (3 milioane u.i de 3 ori pe săptamână) timp de încă 6 luni. Între timp toate rezultatele păreau a fi favorabile, dar la un an şi jumătate (decembrie 2007) am constatat o adenopatie axilară dreapta. Am fost sfătuită să mă operez din nou pentru a îndepărta grupul ganglionar, intervenţie ce a avut loc în decembrie 2007 la spitalul Fundeni. Rezultatul de la anatomie patologica a confirmat faptul că era o metastaza dată de melanom.
A urmat o nouă serie de chimioterapie (cu Dacarbazină şi Cisplatin) timp de 6 luni, şi imunoterapie cu Interferon (6 milioane u.i. de 3 ori pe săptămână) până în decembrie 2008 când am observat apariţia unor noduli la nivelul sânului drept. M-am adresat din nou secţiei de chirurgie a spitalului Fundeni, mi s-a recomandat îndepărtarea parţială a sânului. Rezultatul anatomo-patologic a fost tot de metastază dată de melanom. Mi s-a mărit doza de Interferon la 18 milioane u.i., dar la alte 2 luni au apărut alţi noduli tot la sânul drept, aşa că în februarie 2009 a avut loc o noua intervenţie chirurgicală pentru îndepartarea întregului sân. Rezultatul de la anatomie patologică a fost acelaşi, metastază.
Am continuat tratamentul cu Interferon, dar la alte 2 luni am observat apariţia unui nou nodul la sânul stâng. A fost îndepărtat chirurgical tot sânul şi au fost extraşi şi ganglionii axilari, în scop preventiv (în aprilie 2009). Acum am acelasi tratament: Interferon (9 milioane u.i. de 3 ori pe săptămână).
Mentionez că echipa medicală în grija căreia am fost mi-a acordat toată atenţia şi a încercat să mă ajute cât s-a putut de mult. Poate posibilităţile externe sunt mai mari şi acesta este motivul pentru care căutăm un alt tip de tratament în străinătate.

Cei care doresc să o ajute pe Ioana o pot face cu o donaţie oricât de mică în contul deschis pe numele său la:
BRD sucursala Câmpina, Câmpina, Str Bd. Carol 1, Nr 62, Bl 17 A
RON: RO85BRDE300SV55380303000
EURO: RO28BRDE300SV55468743000 cod SWIFT: BRDEROBU

„Ajutor înseamnă şi o lumânare aprinsă la biserică şi o rugăciune spusă din inimă mulţumesc tuturor celor care se implică”
Ioana Pîrvu,

ioanapirvu.wordpress.com/

Un comentariu: