miercuri, 25 martie 2009

Apel către...gărgăuni

O zicală românească spune: "Mare e Grădina Domnului şi mulţi proşti sar gardul cu Poarta deschisă...". O invoc pentru că vreau să fac un anunţ, dedicat în mod special prostovanilor inculţi care nu-şi pot controla mâncărimea viemişorilor din dos:
"Se pare că am rănit la orgoliu vreun manelist schizofrenic cu patinoar de ţânţari în loc de creier sau vreun hapciupalitic stresat şi frustrat, care a luat bătăiţă la funduleţ când era mic (sau poate încă mai ia???) şi a rămas cu sechele...Cât de mult pot să mă bucur! YES!!!
Nu mă aştept ca tot ce scriu să placă la toată lumea şi ştiu că lovesc crunt într-unii zăbăuci care se cred cine ştie ce rahaţi moţaţi. Fiecare are dreptul la o părere....TOTUŞI, i-aş ruga să se şi prezinte dacă vor să aibă moţul mai mare....pentru că altfel, sunt tentat să îmi cumpăr o lupă ca să reuşesc să îi văd prin lăturile în care se scaldă. Barem să fie un Rahat Individualizat.
Acest blog este DOAR un pamflet. Dar dacă sunt şi persoane care se recunosc până la identitate....nu mai e vina mea. Şi le rog să nu mai viziteze deloc acest blog, pentru că nu am nevoie “să mi se facă trafic” ca să mă îmbogăţesc ŞI NICI NU O SĂ MĂ OPRESC! Cine crede asta....se pare că o musculiţă de oţet nu are loc să îşi facă cuib în cerebelul său.
Sunt atât de fericit….aveam impresia că nimeni nu citeşte ceea ce scriu, iar acum vad că sunt urmărit chiar cu mare atenţie. Frumos…Dar rău mai e să fii imposibil de prost şi să mănânci chiftele în locul sarmalelor..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu